جلیلی: مشارکت مردم از افتخارات جمهوری اسلامی است

اقتصاد ایران: نامزد چهادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اولین مناظره ۲ نفره برای دور دوم انتخابات پیرامون فرهنگ و سیاست سخن گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه در اولین مناظره مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در رابطه با برنامه اش برای افزایش مشارکت در پور بعدی انتخابات اظهار داشت: قبل از اینکه وارد بحث شوم خبری از ما در رسانه‌ها در خصوص افزایش قیمت بنزین مطرح کردند؛ مردم بدانند ما بدون رضایت مردم هیچ کاری نخواهیم کرد.

وی عنوان کرد: در مورد مشارکت، عدم مشارکت ۶۰ درصدی بیانگر مشکلاتی در جامعه است و اینکه ما زنان را بازی نمی‌دهیم، اقوام را بازی نمی‌دهیم پس می‌گویند وقتی قرار نیست ما را حساب کنند چرا پای صندوق رأی بیاییم؟ قابل قبول نیست که ۶۰ درصد مردم در انتخابات مشارکت نکنند. وقتی صدا و خواسته‌های مردم را می‌شنویم طبیعی است که به ما رأی دهند و خلاف خواسته‌های آنها اقدام کنیم پس حضور پیدا نمی‌کنند. ستون یک جامعه مردم هستند. وقتی مردم نمی آیند یعنی خلل داریم. مردم مقابل دشمن می ایستندو بمب و موشک یک بحث است اما مردم یک بحث.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: باید همه اقوام و مذاهب را ببینیم. شایستگی مردم را در نظر بگیرید. خبر فیکس در رجا نیوز از ما کار کردند و ۱۰ میلیارد هزینه کردند که بگویند پسر ما در زاهدان حرف‌های بدی زده و به مولوی عبدالحمید توهین و بی احترامی کردیم. این دروغ‌ها که می‌گویند و در رسانه‌ها پخش می‌کنند و عده‌ای آن را گسترش می‌دهند زشت است. آیه داریم که شیطان بر کسانی که دروغ را پخش می‌کنند نازل می‌شود.

پزشکیان خاطرنشان کرد: ما روز به روز داریم پشتوانه اجتماعی خود را بخاطر گرانی، برخورد با دختران، فیلترینگ و اینترنت از دست می‌دهیم. گذشته به این شدت نبود. تا این مسائل را حل نکنیم مشکلات برطرف نخواهد شد.

در حال تکمیل...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ