پیشرفته‌ترین ماشین لباس‌شویی تاریخ سامسونگ رونمایی شد

اقتصاد ایران: سامسونگ ماشین لباسشویی پرچم‌دار و مجهز جدید خود با نام Bespoke AI Combo را رونمایی کرد.

ماشین لباسشویی Bespoke AI Combo از پیشرفته‌ترین لباسشویی‌های تاریخ سامسونگ است. این لباسشویی خشک‌کن ترکیبی ظرفیتی برابر با ۲۵ کیلوگرم برای شست‌وشو و ۱۵ کیلوگرم برای خشک‌کردن دارد.

Bespoke AI Combo جدیدترین لباسشویی پرچم‌دار سامسونگ است. این لباسشویی‌خشک‌کن با قیمتی در‌حدود ۲,۷۱۹ دلار و در رنگ خاکستری عرضه شده است. از زمان عرضه‌ی این سری، سامسونگ موفق شده است بیش از ۳۰,۰۰۰ دستگاه از آن تنها در کره‌جنوبی بفروشد.

لباسشویی Bespoke AI Combo به صفحه‌نمایش لمسی ۴٫۳ اینچی مجهز شده است که ازطریق آن می‌توان به تنظیمات دستگاه، انتخاب برنامه‌های شست‌وشو و خشک‌کردن، خرید مواد شوینده، تنظیم تایمر و حتی برقراری تماس با تلفن هوشمند جفت‌شده با دستگاه دسترسی داشت.

با پشتیبانی از دستیار صوتی Bixby کاربران می‌توانند بسیاری از قابلیت‌ها را تنها با استفاده از فرمان‌های صوتی کنترل کنند. این لباسشویی از قابلیت‌های SmartThings و حالت AI Energy برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی پشتیبانی می‌کند.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Bespoke AI Combo از قابلیت‌های هوش مصنوعی متعددی بهره می‌برد. قابلیت AI Customized Course بر‌اساس نوع لباس و وزن و میزان لکه، دوره‌ی شستشو و خشک‌کردن را به‌صورت اختصاصی انتخاب می‌کند. قابلیت AI Detergent Automatic نیز به‌صورت خودکار و بر‌اساس میزان لباس، مقدار مناسب مواد شوینده را تعیین می‌کند. قابلیت AI Bubble با تنظیم میزان کف، شست‌وشویی بهینه را برای لباس‌ها رقم می‌زند.

لباسشویی سامسونگ Bespoke AI Combo در اواخر بهمن ۱۴۰۲ با رنگ خاکستری تیره و طراحی مینیمالیستی فلزی به بازار عرضه شد. سپس، این دو رنگ جدید سفید صدفی و بژ روشن ساتن و خاکستری نیز اضافه شدند.

مقالات مرتبط
  • فناوری جدید ماشین لباسشویی سامسونگ معضل میکروپلاستیک‌ها را حل می‌کند
  • معنی کلمات روی ماشین لباسشویی

خریداران لباسشویی سامسونگ Bespoke AI Combo در کره‌‌جنوبی در قرعه‌کشی‌ای شرکت داده می‌شوند که در آن ۲۰ نفر از خریداران برنده‌ی طراحی رایگان اتاق لباسشویی خود شرکت Hanssem و ۷۷۷ نفر از خریداران ۶ ژل شست‌وشوی پرسیل Deep Clean Power Gels دریافت خواهند کرد.

مو هیونگ لی، معاون بخش لوازم خانگی سامسونگ می‌گوید: «با نزدیک‌شدن به تابستان و افزایش فعالیت‌های بیرون از منزل و حجم بیشتر لباس‌های شست‌وشو، تقاضا برای لباسشویی‌خشک‌کن‌های همه‌کاره رو به افزایش است. ما گزینه‌های بیشتری را در این ماشین لباسشویی ارائه کردیم و مصرف‌کنندگان بیشتری می‌توانند از وسایل هوشمند استفاده کنند.»

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ