حملات موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی

اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی را با حملات موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌هایی جداگانه از حملات موشکی و پهپادی جدید خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های امن به ویژه در شهرک رب الثلاثین، رزمندگان مقاومت اسلامی ساختمانی در شهرک المطله را که از سوی نظامیان دشمن مورد استفاده قرار می‌گرفت با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

موضع نظامی صهیونیستی «معیان باروخ» در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز در ساعت ۵:۴۰ به وقت محلی از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان با گلوله‌های توپخانه هدف قرار داده شد.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های امن به ویژه در شهرک کفرکلا، رزمندگان مقاومت اسلامی ساختمانی در شهرک دوویو را که از سوی نظامیان دشمن مورد استفاده قرار می‌گرفت با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در حمله مشابه دیگری نیز ساختمانی در شهرک صهیونیست‌نشین «راموت نفتالی» در شمال سرزمین‌های اشغالی که از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گرفت، توسط رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان هدف قرار داده شد.

همچنین حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۰ عصر روز دوشنبه یکم جولای ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی از به صدادرآمدن آژیر هشدار در «وار گلعادی» و «تل حای» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «کفرشوبا» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ