اردوی فرهنگی شهدای فراجا در اردبیل آغاز شد

اقتصاد ایران: اردبیل- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با حضور ۱۶ استان کشور اردوی فرهنگی و معنوی خانواده‌های شهدای فراجا به میزبانی اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جواد تقوی عصر دوشنبه در مراسم استقبال از خانواده‌های شهدای فراجا در اردبیل، اظهار کرد: استان شهیدپرور و ولایتمدار استان اردبیل از امروز میزبان خانواده‌های شهدای فراجا از ۱۶ استان کشور است که در قالب ۵۰ خانواده در این اردو حاضر شدند تا به مدت سه روز در استان اردبیل با برنامه‌های متنوع ایام خوبی را سپری کنند.

وی تصریح کرد: این اردو فضا و فرصتی را فراهم می‌آورد تا خانواده‌های شهدای فراجا بیشتر و بهتر با مسائل و موضوعات فرهنگی، معنوی آشنا شده و با خطه حسینی اردبیل نیز در آستانه ماه محرم آشنایی بیشتری پیدا کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: قرار است روز چهارشنبه در قالب برگزاری این اردوی سراسری، یادواره ۱۹۶ شهید فراجای استان اردبیل نیز برگزار شود تا ما یاد و خاطره شهدای والامقام نیروی انتظامی را گرامی بداریم.

تقوی افزود: راه شهادت برای نیروهای فراجا همچنان باز است چرا که این مجموعه هر روز با تقدیم شهدایی به نظام اسلامی، انقلاب، پیشگاه ولایت و مردم ثابت کرده که در دفاع از این مرز و بوم و امنیت و آرامش هیچ وقت آرام نمی‌نشیند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: یادواره ۱۹۶ شهید فراجای استان اردبیل نیز روز چهارشنبه در مجتمع لاله سبلان اردبیل برگزار خواهد شد تا ما بتوانیم از خانواده‌های این شهدای والامقام تجلیلی شایسته داشته باشیم.

تقوی اضافه کرد: امنیت و آرامشی که امروز در جامعه شاهد آن هستیم، محصول مجاهدت نیروهای فراجا اعم از داخل شهرها و مرزها است که با مجاهدتی تمام تلاش می‌کنند تا در کنار تولید امنیت و آرامش برای مردم، زمینه برخورد جدی با افراد مخل نظم و امنیت را نیز فراهم کنند.

وی بیان کرد: شرایط مطلوبی را در کشور به ویژه استان اردبیل در تولید امنیت شاهد هستیم که این روند می‌تواند به توسعه و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی و سیاسی کمک کند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ادامه داد: نیروی انتظامی پیشرو و پیشتاز همه مجموعه‌های نظامی و انتظامی در صحنه است تا زمینه و بستر حرکت‌های روشنگرانه را فراهم کرده و مردم را بیش از گذشته به نظام و آینده آن امیدوار کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ