کاندیداها در مناظره شفاف و توانمند ظاهر شوند

اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس شورای ائتلاف جبهه انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: مردم انتظار دارند هر ۲ کاندیدای جریان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان شفاف برنامه‌های خود را مطرح کرده و از تخریب همدیگر پرهیز کنند.

حجت‌الاسلام غلامرضا صبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شده، از امشب مناظره‌ها فضای خوبی را برای آشنایی بیشتر مردم با برنامه‌ها و دیدگاه‌های هر ۲ کاندیدا فراهم می‌آورد تا در نهایی این اقدام به انتخاب اصلح در ۱۵ تیرماه منجر شود.

وی تصریح کرد: به دور از رفتارهای تخریبی و یا اهانت‌آمیز، شایسته است کاندیداها منطبق بر خواسته و مطالبه مردم برنامه‌های خود را در حوزه اقتصادی، بهبود معیشت مردم، تقویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و دیدگاه‌های سیاسی مطرح کرده تا روشنگری بیشتری در این زمینه انجام شود.

رئیس شورای ائتلاف جبهه انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: در روزهای اخیر شاهد برخی اقدامات نامتعارف و نامطلوب از سوی فعالان فضای مجازی بودیم که در هر ۲ طیف سعی کرده بودند دیدگاه‌هایی را مطرح کرده و مردم را ناامید کنند که امیدواریم فضای یأس و ناامیدی تبدیل به شادی، طراوت و نشاط بیشتر در آستانه مرحله دوم انتخابات شود.

حجت‌الاسلام صبری افزود: جبهه انقلاب در کنار حمایت از کاندیدای اصلح، تلاش می‌کند تا به تقویت جریان انقلابی و ارزشی کمک کرده و در حقیقت به استمرار دولت شهید آیت‌الله رئیسی با قوت و قدرت کمک کرده و زمینه و بستر حل مشکلات و موانع را برطرف کنند.

رئیس شورای ائتلاف جبهه انقلاب اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: ما نباید عقب‌گردی را به دهه‌های گذشته داشته باشیم بلکه در اقدام رو به جلو باید رئیس جمهور منتخب مردم با قوت و قدرت ناشی از آرای بالای مردم بتواند در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی شایسته و مطلوب عمل کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ