امضای تفاهم‌نامه میان شاتل و شرکت ستون برای همکاری تجاری جدید

اقتصاد ایران: «شاتل» و «ستون» برای ادامه همکاری تجاری خود تفاهم کردند.

تفاهم‌نامه همکاری تجاری میان مدیران شرکت شاتل و شرکت زیرساخت یکپارچه ابری ستون در سومین روز نمایشگاه بین‌المللی الکامپ به امضا رسید.

در جریان امضای این تفاهم‌نامه در غرفه شرکت شاتل، امید کاووسی، مدیر محصول دیتاسنتر ستون با اشاره به اینکه شرکت ستون ارائه‌دهنده خدمات زیرساخت ابری و مربوط به هلدینگ هزاردستان است، گفت: «همکاری ما با شاتل بلندمدت و مربوط به سال‌های گذشته است. در تمام این سال‌ها از خدمات پشتیبانی که شرکت شاتل ارائه داده است، رضایت داشته‌ایم. امروز به همین منظور در خدمت دوستان شاتل هستیم تا همکاری‌مان را با شاتل نه صرفاً به‌عنوان مشتری، بلکه فراتر از آن، در قالب یک تفاهم‌نامه‌ی همکاری تجاری، توسعه دهیم. این تفاهم‌نامه برای توسعه همکاری و همگرایی بیشتر در امروز و آینده است.»

او ادامه داد: «دلیل رضایت ما از شاتل و امضای تفاهم‌نامه در راستای توسعه همکاری و همگرایی بیشتر در آینده، پشتیبانی، خدمات و نگهداری بهتر و مطلوب‌تر زیرساخت ارتباطی شاتل در مقایسه با دیگر سرویس‌هاست. این بازخورد مثبت سبب شد که توسعه همکاری میان شاتل و ستون را بررسی کنیم.»

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که در غرفه‌ی شرکت شاتل در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ برگزار شد، رضا غلامی، مدیر ارشد فروش راهکارهای سازمانی شاتل هم گفت:

با توجه به خدمات ارزشمندی که هلدینگ هزاردستان در حوزه‌های مختلف ارائه داده است و همینطور مزیت رقابتی که آنها در پلتفرم‌های مختلف داشتند، بهترین راه را در همکاری بلندمدت با شرکت ستون دیدیم. ما در حوزه‌های خدمات مختلف ارتباطی خود مثل خدمات ترانسمیشن، پهنای باند و موضوعات دیگر می‌توانیم با آنها وارد همکاری شویم و ببینیم در چه زمینه‌هایی می‌توانیم از مزیت رقابتی یکدیگر بهره ببریم تا در نهایت بتوانیم برای کاربران ارزش افزوده داشته باشیم.
- رضا غلامی، مدیر ارشد فروش راهکارهای سازمانی شاتل

مدیر ارشد فروش راهکارهای شاتل در آخر اضافه کرد: «ما پیش از این به‌واسطه حضور شرکت‌های دانش‌‌بنیان و ارائه محصولات در این حوزه تجربه‌ی بسیار موفقی داشته‌ایم و امروز می‌توانیم از این تجربه و همکاری تازه با شرکت ستون به‌خوبی بهره ببریم.»

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ