تفکر«برابری جنسیت» در راه زندگی بشریت خطاست

اقتصاد ایران: اصفهان-رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برخی از مباحث نواندیشانه غرب در راه زندگی بشریت، خطاست که از جمله آنها می‌توان به برابری جنسیتی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی طهرانچی ظهر دوشنبه در سومین کنگره بین‌المللی «نهج‌البلاغه راه نجات و زیست شرافتمندانه» در سالن همایش‌های بین‌المللی اصفهان (اجلاس سران) اظهار کرد: ما با تکیه و توسل به قرآن و نهج‌البلاغه می‌توانیم در مواجهه با این قبیل بداندیشی‌ها، اصول خود را مطرح کنیم.

وی اضافه کرد: برخی از مباحث نواندیشانه غرب در راه زندگی بشریت، خطاست که از جمله آنها می‌توان به برابری جنسیتی اشاره کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در رسیدن به زندگی شرافتمندانه و حیات طیبه، زن و مرد در حقوق و کمالات باهم مساوی هستند اما در جنسیت اینگونه نیست زیرا برابری جنسیتی از نظر روح و روان و جسم غیرممکن است.

وی با بیان اینکه برخی اسناد مانند ۲۰۳۰ درصدد حاکم کردن تفکراتی مانند برابری جنسیتی بر جوامع بشری است، افزود: این موضوع در زمان حاضر در غرب به چالش بزرگی تبدیل شده است بطوری که غرب، جنسیت را امری نسبی قلمداد می‌کند.

طهرانچی معتقد است که سند موسوم به ۲۰۳۰ سازمان یونسکو، یکی از پروژه‌های سازمان ملل متحد به‌منظور جهانی‌سازی ملت‌ها و یکسان‌سازی فرهنگ‌ها تحت عنوان «توسعه پایدار» است که پس از شکست سند هزاره سازمان ملل به پیشنهاد آمریکا به یونسکو ارائه و با حضور وزرای ۱۳۰ کشور جهان در کره جنوبی تصویب شد.

طهرانچی با بیان اینکه پدیده ازدواج همجنسگرایی بر پایه این دیدگاه است، تصریح کرد: مسیری که غرب طی می‌کند در تضاد با مبانی استوار انسانی در کره خاکی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ