بیمارستان های ایلام برای خدمات رسانی در اربعین تجهیز می شوند

اقتصاد ایران: ایلام-معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: بیمارستان های ایلام برای خدمات رسانی در اربعین تجهیز می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام‌کارگر ظهر دوشنبه در جلسه کمیته اربعین با اشاره به نیازمندی‌های درمانی در سطح استان در ایام اربعین، خاطرنشان کرد: باید با پزشکان قرارداد بسته شود و بیمه‌ها باید برای آن‌ها کُد ایجاد کنند که برای ثبت نسخ مشکلی وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به لغو تمام مرخصی‌ها در ایام اربعین حسینی، بیان داشت: مانورها و سناریوهای مدیریت حوادث و بلایای مرتبط با اربعین حسینی در بیمارستان‌ها برگزار شود.

صیدنور علیمرادی مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه نیز، اظهار داشت: برخی آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی فرسوده هستند و امیدواریم با حمایت وزارت بهداشت و استانداری این موضوع حل شود.

معصومه طهماسبی مدیر امور بیماری‌های معاونت درمان دانشگاه نیز، گفت: درخواست خرید و نصب تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌های درگیر در اربعین را از طریق وزارت بهداشت پیگیری می‌کنیم.

سهراب اصحابی مشاور امور درمان ریاست دانشگاه نیز در این جلسه، تصریح کرد: باید وزارت بهداشت نگاه ویژه‌ای به استان ایلام داشته باشد و در بحث تجهیزات از بروزترین امکانات استفاده شود.

سعید کاظمی مدیر منابع انسانی دانشگاه نیز بیان داشت: تلاش می‌کنیم پرسنل موجود در سطح استان و نیروهای داوطلب اربعین را مدیریت کنیم.

مصطفی علیرحمی مدیر بازرسی دانشگاه نیز خاطرنشان کرد: مطالبی که در جلسات بیان می‌شود باید مصوب شود و جنبه قانونی داشته باشد و در آینده مشکلاتی گریبانگیر دانشگاه نشود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ