مردم گام دوم انتخابات را با اقتدار بر می‌دارند

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: مردم ایران گام دوم انقلاب را با اقتدار، هوشمندی و آگاهی بر می‌دارند تا فرد اصلح را راهی پاستور کنند.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مردم با حضور خود در دوره اول نشان دادند که به سرنوشت کشور حساس هستند و خودشان با آگاهی و درایت سیاسی خود رئیس جمهور آینده کشور را بر می‌گزنند.

وی بینش سیاسی مردم را بسیار بالا و این ملت را دارای درک عمیق اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دانست و تصریح کرد: امروز چشم یک دنیا به انتخابات ایران دوخته شده و باید با انتخاب فرد اصلح در مجامع بین‌المللی ثابت کنیم که ایران آزادی و آزادگی دارد و رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه ملت ایران است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با بیان اینکه رقابت‌های انتخابات فضای گرم سیاسی و رقابتی را در استان ایجاد کرده است، گفت: امروز خبرنگاران، فعالان رسانه‌ها و فضای مجازی وظیفه‌ای سنگین در قبال روشنگری و جهاد تبیین دارند و باید این رسالت خبررسانی صریح و شفاف را به درستی انجام دهند.

حجت‌الاسلام ستوده افزود: ملت ایران گام دوم انتخابات را با بصیرت و آگاهی بر می‌دارند و با گذر از یک پیچ تاریخی، کشور را به سمت توسعه سوق می‌دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به فعالیت‌های صدا و سیما در ایجاد فضای سالم رقابتی در قالب مناظره‌های انتخاباتی بیان کرد: صدا و سیمای ملی این فرصت را فراهم کرد که مردم با دید باز فرد مورد نظر خود را انتخاب و در چهار سال آینده زمام کشور را به دست وی بسپارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ