۴ میلیون تعرفه دور دوم انتخابات در استان اصفهان توزیع شد

اقتصاد ایران: اصفهان - رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از توزیع بیش از ۴ میلیون تعرفه دور دوم انتخابات در ۲۸ شهرستان استان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری پیش از ظهر دوشنبه در جریان بازدید از روند توزیع تعرفه‌های انتخابات در استان ضمن گرامیداشت روز مباهله، اظهار کرد: فرایند مرحله دوم انتخابات در حال اجرا است و این مرحله جمعه پانزدهم تیرماه با رقابت میان دو نامزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همان فرایندی که برای مرحله نخست انتخابات اجرا شد برای این مرحله نیز تکرار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به پیش‌بینی سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی در استان، اظهار کرد: تعداد و مکان شعب تغییر نخواهد داشت و امروز نیز در حال توزیع تعرفه‌ها و اقلام انتخابات هستیم.

جان‌نثاری ادامه داد: بیش از ۴ میلیون تعرفه میان ۲۸ شهرستان استان اصفهان توزیع خواهد شد و مراحل آماده سازی تعرفه‌ها جهت استفاده از انتخابات آغاز می‌شود.

وی با اشاره به فرصت زمانی محدود جهت برگزاری انتخابات، افزود: با همتی که در سراسر استان وجود دارد شاهد آمادگی‌های خوبی جهت برگزاری انتخابات هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در مرحله نخست انتخابات، هر چند اندک اما افرادی که کارت ملی قدیمی داشتند با مشکل مواجه شدند.

جان‌نثاری ادامه داد: دلیل این مشکل این است که کارت ملی های قدیمی فاقد شناسه هستند از همین رو امکان رأی‌گیری برای این کارت ملی‌ها وجود ندارد اما افرادی که کارت ملی قدیمی دارند می‌توانند با همراه داشتن شناسنامه رأی خود را به صندوق بیندازند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که کارت ملی قدیمی دارند در صورت نداشتن شناسنامه به ثبت احوال مراجعه کنند تا مراحل صدور شناسنامه المثنی این افراد صادر شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: افرادی که دوران محکومیت خود را در زندان می‌گذارنند نیز بایستی با شناسنامه یا کارت ملی در فرایند رأی‌گیری شرکت کنند.

وی آحاد مردم استان را به حضور در انتخابات دعوت کرد تا از حقی که جمهوری اسلامی برای آنان محفوظ دانسته بهره‌مند شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ