شرکت های بزرگ خوزستان باید حساب های خود را به استان منتقل کنند

اقتصاد ایران: اهواز - معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: بارها در ستاد اقتصاد مقاومتی استان تاکید شد است که شرکت‌های بزرگ خوزستان باید حساب‌های درآمدی خود را به استان منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی پورسلیمی پیش از ظهر امروز دوشنبه در دیدار با جمعی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان خوزستان اظهار کرد: این ستاد سال گذشته ۱۶۴ جلسه برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ و خُرد استان تشکیل داد و این آمادگی وجود دارد که به مشکلات حقوقی و قضائی شرکت‌های دانش‌بنیان نیز رسیدگی کند.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری خوزستان افزود: برخی از اقدامات قوه قضائیه از جمله دادرسی الکترونیک و استفاده از نظام نیمه آزادی (پابند الکترونیک) با همکاری این شرکت‌ها در حال انجام است و در بسیاری موارد دیگر تولیداتی عرضه شده که کشور را از واردات بی‌نیاز کرده است.

مسئول پیگیری اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان با اشاره به مهم‌ترین مشکلات پیش‌روی این شرکت‌ها در استان گفت: عدم اجرای کامل قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و اولویت خرید از این شرکت‌ها، عدم همکاری برخی سازمان‌ها و ادارات، زمان‌بر بودن اخذ مجوزها در برخی سازمان‌ها، عدم تأمین ارز و مواد اولیه مورد نیاز، مشکلات واگذاری اراضی، کمبود کارگر متخصص، ناپایداری بازار و تلاطم ارزی، پذیرش سنتی مشتری و عدم بازاریابی به روش‌های نوین، از جمله این مشکلات است که بخشی از آن با اراده مدیران آن قابل رفع و برخی نیز نیاز به ورود نهادهای قضائی و دولتی دارد.

وی افزود: بارها در ستاد اقتصاد مقاومتی استان تاکید شده که شرکت‌های بزرگ خوزستان باید حساب‌های درآمدی خود را به استان منتقل کنند تا بانک‌ها بتوانند با استفاده از این اعتبار، تسهیلات مورد نیاز را به مشتریان خود به ویژه فعالان اقتصادی ارائه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ