تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه‌ها و کمیته امداد کردستان منعقد شد

اقتصاد ایران: سنندج_ تفاهمنامه همکاری بین نهاد کتابخانه‌ها و کمیته امداد کردستان به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کردستان پیش از ظهر دوشنبه در جلسه وبیناری سراسری که با حضور مسؤولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تفاهم‌نامه‌ای بین کتابخانه‌های عمومی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شد.

معصومه حسنی خونسار افزود: این تفاهم‌نامه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ارائه خدمات ویژه به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد (ره) در کتابخانه‌های منتخب استان به امضا رسید.

وی اعلام کرد: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و فراهم کردن امکان بهره‌مندی از فضاهای فرهنگی و امکانات موجود در کتابخانه‌های عمومی برای تمامی مخاطبین و گروه‌های هدف، اعم از خانواده‌های تحت حمایت، کارکنان و خانواده‌های آنان است.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کردستان اضافه کرد: در این تفاهم‌نامه بر مشارکت در اجرای طرح‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و ارائه خدمات ویژه به خانواده‌های تحت پوشش در کتابخانه‌های منتخب استان تأکید شده است.

حسنی خونسار اعلام کرد: امید است با اجرای این تفاهم‌نامه، گامی بلند در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان کردستان برداشته شود و زمینه‌های دسترسی آسان‌تر به کتاب و کتابخانه برای تمامی اقشار جامعه فراهم شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ