کمیسیون اقتصادی می تواند نقشه راه شکوفایی اقتصادی را ترسیم کند

اقتصاد ایران: ارومیه - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اقتصادی می تواند نقشه راه شکوفایی اقتصادی را ترسیم کند.

حاکم ممکان در گفت و گو با مهر در خصوص عضویت در کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه امروز اقتصاد دغدغه نخست مجلس و مردم است، افزود: پاسخگویی به این دغدغه بواسطه قانون گذاری مترقی و تنقیح قوانین راهبردی که بتواند گره گشای مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد میسر می‌شود.

وی اظهار کرد کرد: با توجه به اینکه امروز اقتصاد و معیشت مشکل نخست مردم به شمار می‌رود و مجلس در راهبری و هدایت دولت از طریق قانون گذاری مترقی می‌تواند نسبت به حل مشکلات اقتصادی نقشی جدی ایفا کند، لذا حضور در کمیسیون اقتصادی بسیار مؤثرتر می‌بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون اقتصادی مجلس به عنوان پیشران و هدایت کننده تصمیمات و تصمیم گیری های کلان اقتصادی نقش ویژه ای در بهبود وضعیت فعلی اقتصادی می‌تواند ایفا کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی که به عنوان تنها نماینده آذربایجان غربی در کمیسیون اقتصادی مجلس انتخاب شده است، ادامه داد: مجلس با توجه ویژه به موضوعی به نام اقتصاد پیش‌تر از سیاست، می‌تواند انتظار مردم و توقع بخش صنعت، تولیدکنندگان و کارآفرینان و فعالان اقتصادی را برآورده کند.

وی با اشاره به اینکه باید حرکت اقتصاد به گونه‌ای باشد که سیاست را به خدمت گیرد، تصریح کرد: موفقیت کمیسیون اقتصادی در گرو همفکری و هم افزایی با فعالان اقتصادی، صنعتگران، دانشگاهیان و متخصصان امر است تا بتواند با قانون گذاری صحیح نقشه راه شکوفایی اقتصادی را برای کشور ترسیم کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آذربایجان غربی نیز با توجه به موقعیت ویژه و بهره‌مندی از ظرفیت‌های کم نظیر مرزی، کشاورزی، گردشگری، معدنی و گمرکی؛ می‌تواند بیش از این توسعه اقتصادی را تجربه کند.

ممکان افزود: برای شکوفایی اقتصادی آذربایجان غربی همراه با همه نمایندگان استان از قابلیت‌های کمیسیون اقتصادی مجلس بهره خواهیم برد تا ظرفیت‌های موجود برای پیشرفت و آبادانی عادلانه استان توسعه یابد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ