خانه‌های فلسطینی‌ها در رفح با خاک یکسان شدند

اقتصاد ایران: بمباران وحشیانه مناطق مختلف نوار غزه و فاش شدن یک جنایت جنگی دیگر در این باریکه توسط رژیم صهیونیستی از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در حالی که حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه همچنان ادامه دارد رژیم صهیونیستی در میان سکوت جوامع بین المللی از اسرای فلسطینی به عنوان سپرهای انسانی استفاده می‌کند.

خانه‌های فلسطینی‌ها در رفح با خاک یکسان شدند

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه طی ساعات بامداد و صبح امروز چندین شهید و زخمی برجای گذاشت.

در جریان حمله عناصر صهیونیست به گروهی از فلسطینی‌ها در محله الصبره واقع در جنوب شهر غزه چندین تن به شهادت رسیده و تعدادی دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های محلی گزارش دادند ساختمان‌های مسکونی در منطقه الشاکوش واقع در شمال غرب رفح در جنوب غزه با خاک یکسان شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک مسجد در اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه را نیز بمباران کردند.

این در حالی است که حملات توپخانه ای گسترده رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه به ویژه مناطق شرق استان خان یونس همچنان ادامه دارد.

خانه‌های فلسطینی‌ها در رفح با خاک یکسان شدند

هاآرتص: ارتش آماده ورود به جنگ با حزب الله نیست / هزاران نفر کشته خواهند شد

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی هاآرتص در سرمقاله خود نوشت: در حالی که درگیری‌ها با حزب الله لبنان همچنان ادامه دارد وزرای راست گرای تندرو بر طبل جنگ در جبهه شمالی می‌کوبند.

به گزارش شبکه المیادین، در ادامه این سرمقاله آمده است: وزیر امور دارایی می‌گوید جنگ با حزب الله سریع و سخت خواهد بود اما این سخنان فریب دهنده است چرا که چنین جنگی می‌تواند به یک درگیری منطقه‌ای بیانجامد.

روزنامه عبری زبان هاآرتص ادامه داد: نسبت به آمادگی ارتش برای ورود به جنگ با حزب الله شک و تردیدهایی وجود دارد و پیش بینی می‌شود در صورت وقوع این جنگ خسارات سنگینی به جبهه داخلی وارد آمده و هزاران تن کشته شوند.

این روزنامه اضافه کرد، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده که راه کار سیاسی را بر جنگ ترجیح می‌دهد و این نظر تمام صهیونیست‌هایی است که خواهان بازگرداندن اسرا و ساکنان مناطق شمالی به خانه‌هایشان هستند.

متشنج شدن اوضاع کرانه باختری / وقوع درگیری‌های مسلحانه

از سوی دیگر حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری طی بامداد امروز باعث ملتهب شدن اوضاع این منطقه و وقوع درگیرهای مسلحانه شد.

به گزارش شبکه المیادین، نظامیان صهیونیست طی ساعات گذشته به خانه‌های فلسطینی‌ها در اردوگاه نورشمس واقع در شرق طولکرم حمله کردند.

این اشغالگران همچنین به محله رأس خمیس واقع در اردوگاه شعفاط در شمال شرق قدس اشغالی یورش برده و به سمت خانه‌های فلسطینی‌ها گازهای اشک آور شلیک کردند.

رسانه‌های محلی گزارش دادند که تک تیراندازهای صهیونیست در اطراف اردوگاه نورشمس مستقر شدند. این عناصر به اردوگاه الجلزون واقع در شمال رام الله نیز حمله کردند.

در این میان، نیروهای مقاومت فلسطین برای نبرد با عناصر متجاوز صهیونیست وارد میدان شده و با استفاده از بمب‌های دست ساز آنها را در طولکرم هدف قرار دادند.

خانه‌های فلسطینی‌ها در رفح با خاک یکسان شدند

در این عملیات نیروهای فلسطینی یک بولدزر نظامیان صهیونیست منهدم شد. گردان‌های شهدا الاقصی اعلام کردند که وارد درگیری‌های سنگینی با عناصر صهیونیست در اردوگاه نورشمس شده و آنها را گلوله باران کردند.

ثبت یک جنایت جنگی دیگر در غزه / استفاده از اسرای زخمی به عنوان سپرهای انسانی

از سوی دیگر شبکه الجزیره در گزارشی اختصاصی فاش کرد نظامیان صهیونیست بار دیگر دست به یک جنایت جنگی در نوار غزه زدند.

این شبکه با انتشار فیلم‌هایی، گزارش داد که نظامیان صهیونیست از اسرای فلسطینی به عنوان سپرهای انسانی در نوار غزه استفاده می‌کنند.

در گزارش شبکه الجزیره آمده است: فیلم‌های مخابره شده نشان می‌دهد نظامیان صهیونیست، اسرای فلسطینی را مجبور می‌کنند پیشاپیش این نظامیان حرکت کرده و به دنبال مواد منفجره و تونل‌های زیرزمینی بگردند.

بر اساس این گزارش، دوربین‌های نصب شده بر روی پیکرهای اسرای فلسطینی که شهید شده‌اند نشان می‌دهد که آنها را مجبور کرده‌اند دست بسته پیشاپیش نظامیان صهیونیست حرکت کنند تا اگر تله انفجاری در مسیر بود شناسایی شود.

همچنین در این فیلم‌ها مشخص شده است که نظامیان صهیونیست، یک اسیر فلسطینی را با طناب بسته و بعد از نصب دوربین بر روی بدنش او را به داخل یک تونل می‌فرستند. این در حالی است که نظامیان صهیونیست حتی از اسرای زخمی به عنوان سپرهای انسانی استفاده کرده و آنها را داخل خانه‌های ویران شده در نوار غزه می‌فرستند.

الجزیره گزارش داد که این اسرای فلسطینی مجبور هستند لباس‌های نظامیان صهیونیست را بپوشند.

بر اساس قوانین بین المللی استفاده از اسرای جنگی به عنوان سپر انسانی جنایت جنگی به شمار می‌رود؛ گرچه رژیم صهیونیستی از دید کشورهای غربی و جوامع بین المللی از تمام این قوانین مستثنی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ