برخی عُرضه برقرار کردن رابطه با آمریکا را هم ندارند

اقتصاد ایران: اسلامشهر- امیرحسین قاضی زاده هاشمی خطاب به برخی تفکرات در کشور گفت: شما ۳۰ سال وقت داشتید و فرض کنید درست می‌گوئید، باید رابطه با آمریکا برقرار شود، خوب اگر عُرضه داشتید، انجام می‌دادید.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه یکشنبه در اجتماع حامیان سعید جلیلی طی سخنانی گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صورت غیرمترقبه و در پی حادثه برای بالگرد رئیس جمهور شهید اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه مردم برای آیت الله شهید رئیسی بسیار مهم بودند، گفت: اینکه آیت الله رئیسی یک نماد در کشور شد، برای این بود، که فارغ از مسئولیت خود در میان مردم بود، اگر حادثه‌ای رخ می‌داد، آیت الله رئیسی خود را به سرعت به مردم و در صحنه می‌رساند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اهمیت خدمت به مردم گفت: خدمت به مردم گمشده ما در نظام مدیریتی کشور بود، متأسفانه پس از پیروزی انقلاب عده‌ای بر سر کار آمدند، که از مردم دور بوده و منزل آنها در منطقه یک و شمال شهر تهران بود.

وی اضافه کرد: برخی ذره ذره از انقلاب آبرو گرفتند و بر مدیریت‌ها سوار شدند، با پول این مردم درس خواندند، عده‌ای نوکیسه شدند، اکنون ثروت غیرقابل محاسبه دارند، ۴۰ یا ۵۰ سال پیش چیزی نداشتند و همیشه هم در این کشور مسئولیت داشتند، هر متر از خانه وی ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان است، چگونه این ثروت را جمع کرده اند.

معاون رئیس جمهور گفت: یک وقت یک نفر بازاری و یا کارآفرین است، تلاش می‌کند و نان و نوایی دارد، نوش جانش، ان شاالله از مسیر حلال به دست آورده است، اما کسی که ۳۰ سال مسئولیت داشته چگونه این ثروت را جمع کرده است.

قاضی زاده هاشمی گفت: برخی علیرغم اینکه سالیان سال مسئولیت داشتند، طمع دارند، که دوباره به عرصه مدیریت کشور برگردند و مسئولیت‌های عمده کشور را بگیرند، اغلب هم بازنشسته هستند و سن و سالی از آنها گذشته، خوب برادر من شما مدیریت و تلاشت را کردی، ماجور باشی، اجازه بده جوان‌ها به مدیریت بیایند.

وی گفت: این افراد برای کسب ثروت و قدرت در مقابل دولت‌های مردمی و افراد ساده زیست قرار می‌گیرند، داد می کشند، فریاد می کشند و تلاش می‌کنند، تا به عرصه مدیریتی کشور بازگردند، چون برای کسب آن ثروت‌ها داشتن ثروت ضروری است، برخی هم به زبان می‌آورند و می‌گویند، که شما آمدید و ما را از سر سفره بلند کردید، به رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم ایراد می‌گرفتند، که شما سفره را جمع کردید.

وی اضافه کرد: این افراد می‌خواهند، با حرف‌های واهی که ۳۰ سال است، تکرار می‌دهند و به یک حرف هم عمل نکردند، دوباره به عرصه‌های مدیریتی برگردند، می‌گویند، ما رابطه شما را با جهان برقرار می‌کنیم و منظورشان از جهان هم آمریکا است، شما ۳۰ سال وقت داشتید و فرض کنید درست می‌گوئید و باید رابطه با آمریکا برقرار شود، خوب اگر عُرضه داشتید، انجام می‌دادید.

این حامی سعید جلیلی گفت: شما در زمان جمهوری خواه‌ها و دموکرات‌ها بودید و به اندازه کافی هم به آنها باج دادید، تعدادی از آمریکایی‌ها در لبنان اسیر بودند، شما کمک کردید، نجات پیدا کنند، به آمریکایی‌ها کمک کردید، در افغانستان مستقر و مسلط شوند، با طالبان اول با کمک دولت ایران جنگیدید، آنها را حذف کردید و دولت دست نشانده آمریکایی گذاشتید، در سایر کشورها هرجا آمریکایی‌ها به کمک شما نیاز داشتند، به آنها کمک کردید، که من معذورم برخی موارد را ذکر کنم.

وی اضافه کرد: خوب آمریکایی‌ها چه چیزی به شما دادند و به کدام وعده‌ای که به شما دادند، عمل کردند، که شما انتظار دارید، روی کار بیایید، مردم را از ترامپ می‌ترسانید و می‌گوئید، ما می‌توانیم گفتگ کنیم، سایه جنگ را از سر کشور برداریم، سایه جنگ را شما بر سر این مردم می‌آورید، هر وقت سرکار بودید، ما با تهدیدات بین المللی روبرو شدیم. هروقت سر کار بودید، شورای امنیت سازمان ملل علیه ما قطعنامه صادر کرد و آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ما قطعنامه صادر کرد، چطور در این سه سال نتوانستند، علیه ما قطعنامه صادر کنند.

قاضی زاده هاشمی گفت: سال گذشته فتنه علیه کشور ما راه انداختند، اما نتوانستند، محکومیتی علیه ایران بگیرند، زمانی که شما سر کار بودید ترامپ آمد در عربستان و ناتوی عربی درست کرد.

این خبر تکمیل می شود…

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ