افزایش مشارکت در انتخابات اولویت اصلی است

اقتصاد ایران: ساری - رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران افزایش مشارکت در انتخابات را اولویت اول ستاد در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام روح الله ترابی نسب شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تقدیر از حماس آفرینی مردم در انتخابات گفت: انتخاب آقای جلیلی بیانگر هوشمندی مردم به شمار می‌رود نشان می‌داد که مردم ما به یک بلوغ سیاسی رسیده‌اند و فارغ از فضای تبلیغاتی و احساسی سعی می‌کنند کاندیدایی را انتخاب کنند برنامه محور باشد.

وی ادامه داد: آقای جلیلی با نزاکت و ادب است سعی می‌کرد از ورود به مسائلی که برخی از کاندیداها در مناظره با آن اشاره می‌کردند پرهیز کند زیرا شأن مردم ایران را بالا می‌داند.

وی با اظهار اینکه آغوش ما برای ستادهای دیگر باز است، گفت: بسیاری از اعضای ستادهای دیگر به ما پیوستند و در قالب یک قرارگاه مشترک در حال فعالیت هستیم.

حجت الاسلام ترابی با تاکید بر اینکه هرچه از صندوق آرای مردم بیرون بیاید باید مورد احترام کاندیداها و طرفداران باشد، ادامه داد: در مازندران بیش از ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار واجد شرایط رأی دادن داشتیم که حدود نیمی از آنان در انتخابات شرکت کردند و به دنبال آن هستیم که با بهره‌گیری از ظرفیت جبهه انقلاب همه اقشار مردم را به پای صندوق‌های رأی بیاوریم.

وی افزایش مشارکت را اولویت اول بیان کرد و گفت: افزایش مشارکت نشان دهنده برنده شدن حکومت و حاکمیت است و این مسئله اولویت اول به شمار می‌رود.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در مازندران گفت: رأی اول مردم مازندران در انتخابات گذشته و آقای جلیلی بود و این حاوی پیام است.

حجت الاسلام ترابی با اظهار اینکه آقای جلیلی سلطان برنامه است، ادامه داد: برنامه‌های آقای جلیلی شفاف و چهره به چهره ارائه می‌شود و از ظرفیت شبکه ملی و مناظره برای معرفی برنامه‌ها استفاده می‌کنیم.

سه مناظره برگزار می‌شود

عبدالرضا بابایی رئیس ستاد راهبردی جلیلی در مازندران نیز با عنوان که ستاد از ابتدای فرایند انتخابات آمادگی خود را برای مناظره‌ها اعلام کرده بودیم، افزود: برای دور دوم سه مناظره در شهرهای مختلف استان در دانشگاه‌های مختلف طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیانی که دشمنان آقای جلیلی از آمدن و بر کرسی نشستن وی هراس دارند، تصریح کرد: به نظر من این گواه درست و صادقی است که این انتخاب درست به شمار می‌رود.

وی با اظهار اینکه آقای جلیلی پایبند به آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب است، گفت: روز به روز عمق شناخت جامعه به شخصیت وی بیشتر می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ