مردم قم از رییس جمهور شهید بدرقه کم نظیری داشتند

اقتصاد ایران: قم- معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم گفت: مردم قم از رییس جمهور شهید بدرقه کم نظیری داشتند که این امر مورد تمجید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم ظهر یکشنبه در سوگواره اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با عنوان «اربعین شهید رئیسی عزیز و شهدای پرواز اردیبهشت» که با حضور جمعی از شاعران، نویسندگان و هنرمندان در سالن همایش کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای قم برگزار شد، گفت: هنر ملال آور نیست چون آفریده نخبگان و هوشمندانی است که بر مهمات جامعه تمرکز دارند و در قالب خلق اثر، بهترین روایتگری و ارائه راهکار را به جامعه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تقدیم می‌کنند.

وی افزود: امیرالمومنین (س) در حدیثی فرمودند: «کمالات درجات متفاوت دارند، تا هنگامی که فردی به شهادت برسد و هرگاه به شهادت رسید، کمالی بالاتر از آن یافت نشود.» و به تعبیر شهید سلیمانی عزیز، تا وقتی که کسی مثل شهید زندگی نکند، شهید نمی‌شود و شهید زیستن انسان را به قله‌های مختلف که ختم به مسیر کمال انسان و شهادت است هدایت می‌کند.

حسینی مقدم تصریح کرد: همه خاطراتی که امروز توسط عکاسان، شاعران و نویسندگان گفته شد، ماهیت و هویت شهید را نشان می‌دهد و اگر غیر از این باشیم، توفیق شهادت نداریم و بالاترین مزد جهاد فی سبیل الله به ما داده نمی‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم عنوان کرد: زمانی که خبر سانحه پرواز رئیس جمهور به مردم رسید، ساعت‌ها مردم دست به دعا برداشتند تا اینکه خبر رسید که رئیس جمهور و همراهانش در غریبانه ترین شرایط به خدا پیوستند و مردم غوغایی به پا کردند که دنیا نظاره گر آن بود و قم مرکز اصلی این غوغا بود که مورد تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفت کما اینکه در انتخابات نیز استان قم از نظر مشارکت رشد داشت و امیدواریم در ۱۵ تیر ماه نیز شاهد این حماسه باشیم.

وی افزود: مراسم چهلم شهیدان خدمت امشب با حضور خانواده رئیس جمهور شهید در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود که از همگان برای حضور در این مراسم دعوت می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ