توقیف دو خودرو با ۱۸۳ کیلو حشیش و تریاک

اقتصاد ایران: بندرعباس- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از ۱۸۳ کیلو مواد مخدر حشیش و تریاک در دو عملیات ضربتی پلیسی در شهرستان سیریک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در این باره اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مواد افیونی از مرزهای شرقی به شهرستان سیریک به وسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ مطلع شدند و موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیریک قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران با تشکیل تیم منسجم به محل قبل از ایست و بازرسی شهید سیاوشی مهر سیریک اعزام، و در یک عملیات ضربتی خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد را شناسایی و ضمن توقیف در بازرسی از آن ۱۰۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر گردید.

سردار جاویدان در ادامه گفت: در عملیاتی مشابه نیز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیریک حین اجرای طرح ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در محور محدوده دوراهی گوان قبل از ایست و بازرسی شهید سیاوشی مهر به یک دستگاه خودروی پراید سفید مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: راننده به دستور ایست پلیس توجهی ننموده و قاچاقچیان چون در تعقیب و گریز عرصه را بر خود تنگ دیده با رها کردن خودرو وبا توجه به تاریکی هوا از محل متواری که با هوشیاری مأموران مقدار ۸۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در داخل خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این دو عملیات دو دستگاه خودرو توقیف و مجموعاً ۱۸۳ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و تریاک کشف شده، تصریح کرد: ضمن معرفی متهم پرونده کشف حشیش به مرجع قضائی، دستگیری سایر متهمان نیز در دستور کار قرار دارد.

سردار جاویدان تاکید کرد: با توجه به حضور و اشرافیت مجموعه انتظامی در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان و سوداگران مرگ در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ