ارتقای رضایتمندی بیماران مورد توجه بیمارستان‌ها باشد

اقتصاد ایران: سنندج_معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در راستای اعزام بیمار بیمارستان های شهرستانی به مرکز استان کاهش هزینه‌های درمانی و ارتقای رضایتمندی بیماران مورد توجه بیمارستان‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسعد فتحی‌پور ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی شورای مدیران و هماهنگی پرستاری دانشگاه با بیان اینکه نتایج اخیر اعتباربخشی بیمارستان‌های تابعه دانشگاه، نشان از روند رو به رشد و ارتقای خدمات رسانی به بیماران دارد، اظهار کرد: نتایج اخیر اعتباربخشی بیمارستان‌های تابعه دانشگاه، نشان از روند رو به رشد و ارتقای خدمات رسانی به بیماران دارد که قدردان زحمات و تلاش‌های دست‌ اندرکاران این مهم هستم.

وی ابراز کرد: لازم است اعزام بیماران از بیمارستان‌های شهرستان‌های تابعه به بیمارستان‌های مرکز استان بر اساس دستورالعمل‌های مربوطه باشد تا منجر به کاهش هزینه‌های درمانی و نیز ارتقای رضایتمندی و خدمات رسانی به بیماران می‌شود.

فتحی پور با اشاره به راهکارهای ارتقای وضعیت درآمدزایی بیمارستان‌ها، افزود: هرچه ضریب اشغال تخت بیشتر و هزینه‌های مصرفی کمتر شود به طبع درآمدها ارتقا و میزان تعرفه کارکنان بیشتر خواهد بود.

وی یادآور شد: خدمات پرستاری دارای اجر و پاداش بی شمار است به طوری که این تلاش‌های خالصانه و بی منت شما در مقابل پاداش‌های مادی ناچیز بوده و ان شالله منجر به عاقبت به خیری و کامیابی شود.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این نشست گفت: جای افتخار است در طی این دوسال سخت در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، با تلاش و صبوری شما همکاران توانستیم در این حوزه جزو دانشگاه‌های برتر در سطح کشور باشیم.

حیدر ایزدی ضمن بیان اهداف برگزاری نشست، افزود: هدف از برگزاری این جلسه بازگویی مشکلات آموزشی مربیان، دانشجویان پرستاری و پیراپزشکی در دوره‌های کارآموزی و کاورورزی و مباحث مدیریت، ارتقا حرفه‌ای، اجرا و تثبیت تعرفه گزاری پرستاری در استان می‌باشد.

وی به ظرفیت‌های جذب فارغ التحصیلان رشته‌های هوشبری و اتاق عمل در استان اشاره و بیان کرد: ایجاد راهکارهای افزایش ظرفیت‌های آموزشی جذب دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از برنامه‌هایی است که پیش بینی شده است.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به ظرفیت‌های بکارگیری نیروهای هوشبری و اتاق عمل در آزمون استخدامی دیماه سال گذشته، اعلام کرد: ۳۲ نیروی هوشبری و اتاق عمل برای واحدهای تابعه دانشگاه جذب شده‌اند که در حال طی کردن مراحل پایانی فرآیندهای استخدامی هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ