جام پرچم در قالب سه رشته ورزشی در روستاهای اردبیل برگزار می شود

اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس هیأت ورزش‌های روستایی استان اردبیل گفت: جام پرچم با هدف استعدادیابی در رده‌های پایه در سه رشته مینی‌فوتبال، کاراته و پرتاب وزنه در دوبخش بانوان و آقایان در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تقی‌زاده پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات جام پرچم، این مسابقه را جام فرصت‌ها برای ورزش کشور و استان اردبیل عنوان کرد و گفت: جام پرچم، جام فرصت‌ها است، جامی که فرصتی برای دیده شدن و حضور جوانان روستایی در برنامه‌ها و مشارکت ورزشی است.

وی اظهار کرد: جوانان روستا با حضور در مسابقات و استفاده از این ظرفیت بزرگ برای دیده شدن و بروز استعدادهای خود، در جهت تقویت ورزش استان و کشور مفید خواهند شد.

رئیس هیأت ورزش‌های روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل با تشریح آمار ثبت‌نامی تیم‌های ورزشی در جام پرچم و معرفی تیم‌های برتر هر شهرستان افزود: تیم‌های روستایی در رشته‌های مختلف ثبت‌نام خود را در سامانه انجام دادند.

تقی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هیأت استان نیز آماده برگزاری این مسابقات در مرحله استانی است که با هماهنگی‌های لازم برگزاری مسابقات در دستور کار هیأت قرار گرفته و به زودی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: جام پرچم بزرگترین مسابقات روستایی سازمان‌یافته ورزشی در سطح کشور است که اولین دوره این مسابقات در سال ۱۴۰۱ فقط در رشته مینی‌فوتبال و رده سنی آزاد برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل بیان کرد: امسال با هدف استعدادیابی در رده‌های پایه در سه رشته مینی‌فوتبال، کاراته و پرتاب وزنه در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ