ترکیب تیم ملی جودو نوجوانان و جوانان اعزامی به قزاقستان مشخص شد

اقتصاد ایران: ترکیب تیم ملی نوجوانان و جوانان پسران جهت حضور در مسابقات بین المللی کاپ آزاد جودو آسیا مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، مسابقات بین المللی کاپ آزاد آسیا در حالی از ۱۴ تیرماه به میزبانی کشور قزاقستان آغاز خواهد شد که تیم ملی جودو نوجوانان و جوانان جودو پسران کشورمان جهت حضور در این مسابقات به صورت دو مرحله به آلماتی اعزام خواهند شد.

رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان طی روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه برگزار خواهد شد و نوجوانان کشورمان با ترکیب امیر عباس رحیمی در وزن ۵۵- کیلوگرم، متین عبادی در وزن ۶۶- کیلوگرم، علیرضا نیک سرشت و محمد مهدی مظلوم در وزن ۹۰+ کیلوگرم ۱۲ تیرماه راهی قزاقستان خواهند شد.

همچنین تیم ملی جوانان با ترکیب مهدی قرقاش در وزن ۶۰- کیلوگرم، علی تقی زاده در وزن -۶۶ کیلوگرم، حسین بخشی در وزن ۷۳- کیلوگرم، الیاس پرهیزگار در وزن ۸۱- کیلوگرم، امیرعباس چوپان و محمد جواد محبی در وزن ۹۰- کیلوگرم، محمد حسین یاقوتی و علیرضا نیک سرشت در وزن ۱۰۰- کیلوگرم و امیر عباس موحد در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم جهت حضور در این قابت‌های ۱۴ تیرماه راهی قزاقستان می‌شود. مسابقات رده سنی جوانان طی روزهای ۱۶ و ۱۷ تیرماه برگزار خواهد شد.

محمد جناب زاده به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی نوجوانان را برعهده دارد. امین جمشیدی نیز به عنوان مربی کنار این تیم خواهد بود. ایوب رستمی سرمربی تیم ملی جوانان است. محمد رضا غفاری نیز به عنوان مربی کنار تیم حضور خواهد داشت. مصطفی کریمی مدیر سازمان تیم‌های ملی نیز به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان و جوانان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ