مشارکت در انتخابات جزو مبانی اسلامی است

اقتصاد ایران: اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مشارکت در انتخابات در سیره پیامبر گرامی اسلام و امام علی (ع) نیز جزو راهبردهای اصلی است که نباید ملت از آن غافل شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین علیی پیش از ظهر یکشنبه در نشست تبیینی با دانشجویان و نخبگان بسیج علمی استان اردبیل اظهار کرد: مشارکت در سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام علی (ع) جز راهبردهای اصلی است.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان جزو مبانی اسلامی است، تصریح کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی کاملاً مشروع است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حضور در انتخابات باید مبانی کلامی و اسلامی داشته و نخبگان باید آگاهی‌بخش جامعه باشند.

حجت‌الاسلام علیی افزود: هدف غایی دین حاکمیت بوده و اگر حاکمیت نباشد، دین ناقص است.

وی با بیان اینکه دین در حوزه تئوری و نظری برای دشمنان هیچ خطری ندارد، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) اسلام در حوزه نظر را تبدیل به نسخه حکومتی کرد و این کار برای دشمنان خطرساز شده و ۴۵ سال است که در کل دنیا علیه ایران و اندیشه‌های ناب اسلامی آن در حال سنگ اندازی هستند و این به خاطر این است که ما با اسلام و حکومت اسلامی جامعه را به پیش می بریم.

حجت‌الاسلام علیی با بیان اینکه نخبگان خواص جامعه هستند، اضافه کرد: خواص نباید نگاه فردی، جریانی و گفتمانی داشته باشند بلکه آنها باید بتوانند جامعه را رشد دهند.

وی با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح بیان کرد: فردی اصلح است که به مبانی انتخابات یقین و ایمان کافی داشته و برای خدمت شب و روز نشناسد.

حجت‌الاسلام علیی در ادامه سخنان خود یادآور شد: گفتمان شهید رئیسی باید ادامه داشته باشد و مردم فردی را انتخاب کنند که ادامه دهنده گفتمان و راه شهید خدمت آیت الله دکتر رئیسی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: مشکل جامعه ما در مباحث مبانی است و مبانی جامعه اگر تحلیل نشود، سطحی می‌شود و انتخابات نگاه شخصی، قومی و جریانی می‌شود که در این زمینه نخبگان می‌توانند با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری روشنگری کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ