پایانه مرزی بیله‌سوار پذیرای ۲۸ هزار مسافر در سه ماه گذشته

اقتصاد ایران: بیله‌سوار- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲۸ هزار و ۸۷۸ نفر مسافر از مرز بیله‌سوار طی سه ماهه اول سال‌جاری تردد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: در ۳ ماهه گذشته ۲۸ هزار و ۸۷۸ نفر مسافر از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۴ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۴۲۸ نفر ایرانی و ۲۸ هزار و۴۵۰ نفر نیز مسافران خارجی است، تصریح کرد: مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده‌اند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل در ۳ ماهه گذشته مسافران ورودی ایرانی را ۴۲۷ نفر برشمرد و ادامه داد: در مدت یاد شده ۱۴ هزار و۲۲۹ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله‌سوار شده‌اند.

وثوقی از افزایش ۵۷ درصدی ورود مسافران خارجی به مرز بیله‌سوار خبر داد و خاطرنشان کرد: در مدت مشابه سال قبل بیش از ۹ هزار نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله‌سوار شده بود که در ۳ ماهه گذشته این رقم ۱۴ هزار و۲۲۹ نفر مسافر است.

وی همچنین افزایش ۵۷ درصدی خروجی مسافران خارجی از مرز بیله سوار را یادآور شد و بیان کرد: در ۳ ماهه گذشته ۱۴ هزار و۲۲۱ نفر مسافر خارجی از مرز بیله‌سوار خارج شده‌اند که در مدت مشابه سال قبل ۹ هزار نفر مسافر بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در ۳ ماهه گذشته به تردد ۳۸ هزار و۲۸۲ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی از مرز بیله سوار اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۲۰ هزار و۴۰۱ دستگاه وارد و ۱۷ هزار و۸۸۱ دستگاه نیز از مرز بیله‌سوار خارج شده است.

وثوقی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۳۷ هزار و۵۳۷ دستگاه کامیون و ۷۴۵ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند، اضافه کرد: در تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۳۶۵ دستگاه بود افزایش ۳۸ درصدی را شاهد هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ