رضا شجیع: فرایند انحلال یک فدراسیون یک شبه اتفاق نمی افتد  

اقتصاد ایران: سرپرست سابق فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی در خصوص فرایند انحلال فدراسیون گفت: این اتفاق یک شبه رخ نمی دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا شجیع ضمن بیان این مطلب افزود: بر خلاف تصور عمومی فرایند انحلال یک فدراسیون به راحتی که تصور می شود نیست، برخی دوستان بر این تصور بودند که با قطع اتوماسیون اداری عملا یک فدراسیون منحل می شود در حالی که این تصور درست نیست.

وی در خصوص فرایند انحلال فدراسیون اظهار داشت: فدراسیونی که میلیاردها تومان تراکنش مالی داشته باید حتما مورد حسابرسی دقیق قرار بگیرد و آخرین گزارش حسابرسی آن هم به تایید هیات رئیسه و وزارت ورزش و جوانان برسد. ضمن اینکه در فرایند حسابرسی شاهد مکاتبه حسابرس با تمام ذینفعان مالی فدراسیون مبنی بر عدم مطالبه از فدراسیون هستیم که این خود امری زمان‌بر است.

رضا شجیع ادامه داد: در ادامه فرایند انحلال ضروری است اموال ملموس و ناملموس فدراسیون فهرست و تعیین تکلیف شده و با نظر وزارت ورزش و جوانان به مرجع مورد نظر این وزارتخانه تحویل شود. در همین راستا ما فهرست اموال ملموس و ناملموس فدراسیون را تجمیع کرده ایم و چون اتوماسیون بسته بود به صورت غیررسمی جهت اعلام نظر و تعیین تکلیف به معاونت قهرمانی وزارتخانه ارسال کرده ایم.

شجیع افزود: آخرین موضوع هم فرایند تسویه حساب با کارکنان فدراسیون، تعیین تکلیف عملکرد مالیاتی فدراسیون و بستن حساب های رسمی فدراسیون است که در این راستا باید ضمن مکاتبه با نهادهای مالی فرایند لازم طی شود.

وی در ادامه اظهار داشت: نمی شود یک فدراسیون را منحل کرد و سال ها بعد شاهد باز شدن پرونده مالیاتی این فدراسیون منحل شده بود.

شجیع در پایان افزود: موضوع انحلال فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی یک تصمیم راهبردی وزارت ورزش و جوانان بود که ما حسب وظیفه و تعهد به این تصمیم احترام گذاشتیم؛ اما انتظار می رفت نسبت به تشکیل کمیته موقت انحلال فدراسیون با حضور نمایندگان فدراسیون در حال انحلال و نمایندگان واحدهای حقوقی، بازرسی و معاونت قهرمانی وزارت تشکیل میشد تا شاهد دقیق تر طی شدن فرایند انحلال باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ