آیا کاشت مو بدون تیغ جراحی واقعیت دارد؟

اقتصاد ایران: ​​​​​​​امروزه بیشتر افراد با توجه به بیماری‌های زمینه‌ای، شیمی درمانی، ژنتیکی، حوادث طبیعی و غیره دچار ریزش مو می‌شوند. با عدم پیشگیری و درمان ریزش مو، به مرور زمان شدیدتر می‌شود و با خود طاسی سر را به همراه می‌آورد. کاشت مو در انواع روش‌های گوناگونی انجام می‌شود. برای مثال یکی از این روش‌ها که اخیرا در بین بیشتر زیباجویان جلب توجه کرده است، کاشت مو بدون تیغ جراحی است.

امروزه بیشتر افراد با توجه به بیماری‌های زمینه‌ای، شیمی درمانی، ژنتیکی، حوادث طبیعی و غیره دچار ریزش مو می‌شوند. با عدم پیشگیری و درمان ریزش مو، به مرور زمان شدیدتر می‌شود و با خود طاسی سر را به همراه می‌آورد. کاشت مو در انواع روش‌های گوناگونی انجام می‌شود. برای مثال یکی از این روش‌ها که اخیرا در بین بیشتر زیباجویان جلب توجه کرده است، کاشت مو بدون تیغ جراحی است.

به نقل از اخبار به‌روز و جدید وب سایت www.ncbi.nlm.nih.gov، کاشت مو به روشی که از تیغ جراحی استفاده می‌شود به مراتب مزایا و ویژگی‌هایی دارد که توانسته است خطاهای انسانی را به حداقل برساند. از سوی دیگر قیمت کاشت مو در تهران در این روش نسبت به روش‌های سنتی کمی بیشتر است. حال تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به چگونگی و روش‌ کاشت مو بدون استفاده از تیغ جراحی بپردازیم.

انواع روش‌های کاشت مو برای درمان ریزش مو

قبل از پرداختن به سوال آیا کاشت مو بدون تیغ جراحی واقعیت دارد، بهتر است بدانید که به طور کلی چه روش‌هایی برای کاشت مو وجود دارد. کاشت مو عملی غیر تهاجمی و بی خطر که بدون نیاز به بیهوشی برای زیباجو انجام می‌شود. در این روش فولیکول‌های مو از یک قسمت از بدن (سایت دهنده) استخراج شده و در قسمت دیگری که موها نازک شده یا ریزش داشته‌اند انتقال داده می‌شوند. کاشت مو برای درمان ریزش مو و کم تراکمی مو در سر استفاده می‌شود. انواع روش‌های کاشت مو عبارتند از:

  1. کاشت مو به روش fut
  2. کاشت مو به روش fue
  3. کاشت مو به روش sut
  4. کاشت مو به روش dhi
  5. کاشت مو به روش ترکیبی
  6. کاشت مو به روش fit

جهت مطالعات بیشتر و مقالات علمی از انواع روش‌های کاشت مو می‌توانید به وب سایت‌های زیر مراجعه کنید:

آیا کاشت مو بدون تیغ جراحی واقعیت دارد؟

در روش‌های سنتی کاشت مو، از تیغ جراحی برای برداشتن گرافت مو از ناحیه اهدا کننده و پیوند آن‌ها به ناحیه طاسی استفاده می‌شود؛ اما با توجه به پیشرفت علم و تجهیزات در صنعت کاشت مو، روش‌هایی ابداع شده‌اند که دیگر از تیغ عمل در حین پیوند یا استخراج گرافت استفاده نمی‌شود. بنابراین کاشت مو بدون تیغ جراحی واقعیت دارد و به جرات می‌توان گفت که در این روش با درد، ناراحتی و اسکار باید خداحافظی کرد.

کاشت مو بدون تیغ جراحی برای افراد زیر مناسب است:

  1. از درد و اسکار می‌ترسند.
  2. به دنبال روشی با زمان بهبودی سریعتر هستند.
  3. می خواهند ظاهر طبیعی‌تری داشته باشند.

روش‌های کاشت مو بدون تیغ جراحی

  • کاشت مو با روش میکروفیت: در این روش با استفاده از دستگاه سوراخ‌هایی به قطره 1 میلی‌متر در ناحیه بانک مو ایجادمی‌شود و در همان لحظه گرافت‌های مورد نیاز استخراج می‌شوند و از هیچ گونه تیغ جراحی برای این کار مورد استفاده قرار نمی گیرد.
  • کاشت مو به روش SUT: این روش مشابه روش FUE است، اما از دستگاه‌های پیشرفته‌تری برای برداشت و پیوند فولیکول‌های مو استفاده می‌شود. به طوری که گرافت‌ها بدون هیچ آسیبی یا دور ریزی از بانک مو استخراج می‌شوند و در ناحیه طاسی یا کم تراکمی سر کاشته می‌شوند. روش SUT می‌تواند تراکم موی بیشتر و نتایج طبیعی‌تری را به ارمغان بیاورد.
  • کاشت مو به روش DHI: در این روش، از قلم‌های ظریف برای برداشت و پیوند فولیکول‌های مو به طور همزمان استفاده می‌شود. این روش بسیار سریع و دقیق است و به حداقل تروما به پوست سر نیاز دارد.

مزایا کاشت مو بدون تیغ جراحی نسبت به روش‌های سنتی

در روش‌های کاشت مو بدون تیغ، از ابزارهای ظریف و دقیق یا دستگاه‌های پیشرفته برای برداشت و پیوند فولیکول‌های مو به صورت جداگانه استفاده می‌شود. این امر باعث می‌شود درد و ناراحتی در طول و بعد از عمل به طور قابل توجهی کاهش یابد. همچنین بیماران معمولا بعد از عمل می‌توانند بدون نیاز به داروهای مسکن، به خانه بازگردند. با توجه به وب سایت معتبر www.hhclinics.co.uk مزایای کاشت مو بدون تیغ و بخیه عبارتند از:

  • بهبودی سریعتر با دوران نقاهت کمتر
  • اسکار کمتر
  • ظاهر طبیعی تر
  • خونریزی کمتر و ایمنی بیشتر
  • مناسب برای افراد با موهای کوتاه

هزینه کاشت مو بدون تیغ عمل چقدر است؟

هزینه کاشت مو بدون تیغ جراحی به دلیل اینکه از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته‌ای بهره‌مند است، نسبت به روش‌های قدیمی کاشت مو گران‌تر است. همچنین عوامل مختلفی در تعیین قیمت کاشت مو بدون زخم یا تیغ جراحی تاثیر گذارند، برای مثال:

  • روش کاشت مو بدون تیغ
  • تعداد گرافت مورد نیاز برای کاشت
  • دستمزد و موقعیت مکانی کلینیک
  • شهرت و تخصص جراح کاشت مو

با تمامی این‌ها هزینه کاشت مو بدون تیغ جراحی با روش sut بین 12 تا 17 میلیون، با روش dhi بین 25 تا 30 و با روش میکروفیت بین 15 تا 20 میلیون تومان است. 

کاشت مو بدون تیغ جراحی در بهترین کلینیک کاشت مو 

تا به الان متوجه شدید که کاشت مو بدون تیغ عمل نیازمند تجهیزات و ابزارهای پیشرفته‌ای است. معدود کلینیک‎هایی در کشور ایران وجود دارند که از بدون استفاده از تیغ عمل جراحی کاشت مو انجام دهند. برای راحتی شما عزیزان ما با بررسی و تحقیقات انجام شده کلینیک کاشت مو آفرینش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کلینیک پوست و مو آفرینش با بیش از 10 سال سابقه کار در این زمینه توانسته است خود را به خوبی در داشتن تجهیزات، دستگاه‌ها و روش‌های کاشت مو رشد دهد و کاشت مو بدون تیغ جراحی را با بهترین کیفیت به زیباجویان ارائه دهد.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب به سوال آیا کاشت مو بدون تیغ جراحی واقعیت دارد، پرداخته شد؛ متوجه شدید که کاشت مو بدون تیغ عمل یکی از بهترین روش‌ها برای انجام کاشت مو بدون زخم یا خونریزی زیاد است. همچنین کاشت مو بدون استفاده از تیغ جراحی باعث می‌شود تا دوران نقاهت و بهبودی ریزش مو در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ