پرسپولیس و استقلال برایم فرقی ندارد/ انتخابم تیم با شرایط خوب است

اقتصاد ایران: مدافع فصل گذشته تیم فوتبال بانوان ملوان گفت: بازی در پرسپولیس و استقلال برایم فرقی ندارد هر تیمی که شرایط بهتری داشته باشد را انتخاب خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با ملزم شدن تیم داری باشگاه‌های لیگ برتری در فوتبال بانوان برای اخذ مجوز حرفه‌ای حالا تمام تیم‌هایی که در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مردان حضور دارند موظف هستند هر چه سریعتر اقدامات لازم برای فعالیت در این بخش را آغاز کنند. اما سوالی که در این مورد مطرح می‌شود این است که اگر همه باشگاه‌های لیگ برتری مردان درخواست تیمداری در لیگ برتر بانوان را دهند و تعداد از حد معین بیشتر شود، راهکار سازمان لیگ چه خواهد بود؟

با اعلام رسمی سازمان لیگ فوتبال، هیچ امتیاز لیگ برتری بانوان، برای باشگاه‌ها در نظر گرفته نشده است و آن‌ها باید از رده‌های پایین‌تر، شروع به تیم داری کنند. البته در این میان برخی باشگاه‌های صاحب نام هم هستند که تمایل چندانی برای حضور در رده‌های پایین‌تر و گذراندن مراحل به صورت پلکانی را ندارند آن‌ها در تلاش‌اند با خرید امتیاز باشگاه‌های لیگ برتری بانوان سریعتر و به صورت مستقیم راهی لیگ برتر شوند.

کوثر عنبری، مدافع فصل گذشته ملوان در گفت وگو با خبرنگار مهر در واکنش به حضور سرخابی‌های پایتخت در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: سال‌هاست که در این مورد اخبار گوناگونی منتشر می‌شود. در ابتدای شروع هر فصل خبر تیمداری پرسپولیس و استقلال در فوتبال بانوان رسانه‌ای می‌شود اما در نهایت و درست در دقایق پایانی مطلع می‌شویم که هر دو باشگاه از این تصمیم پشیمان شدند.

پرسپولیس و استقلال برایم فرقی ندارد/ انتخابم تیم با شرایط خوب است

وی افزود: البته این دوره کمی متفاوت است چون بر اساس قانونی که ابلاغ شده آنها موظف به تیمداری در بخش بانوان هم شدند. درست است که هیچ یک از این تیم‌ها نمی‌توانند مستقیم وارد لیگ برتر شوند ولی اگر مسمم باشند می‌توانند با خرید امتیاز در لیگ فصل جدید شرکت کنند. در این صورت بدون شک اتفاق‌های خوبی برای فوتبال بانوان رخ خواهد داد چون هر دو در بخش آقایان فعال و جزو مدعیان قهرمانی به شمار می‌روند. فعالیت سرخابی‌ها در فوتبال بانوان هیجان و کیفیت مسابقات را هم بالا می‌برد.

عضو تیم ملی فوتبال بانوان در پاسخ به این پرسش که آیا شما تمایلی برای حضور در این دو تیم دارید؟ گفت: صرفا تمیداری این دو باشگاه دلیلی برای حضور من در کنار سرخابی‌ها نخواهد بود. اگر پیشنهادی دریافت کنم برایم پرسپولیس و استقلال فرقی ندارد؛ شرایط را می‌سنجم و بر اساس کادر فنی و بازیکنان حاضر در آن تیم دست به انتخاب می‌زنم.

عنبری در ادامه با اشاره به اینکه این فصل بازیکن آزاد هستم؛ عنوان کرد: قراردادی با تیم ملوان ندارم و دستم برای انتخاب باز است. با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات هم آغاز شده است پیشنهاداتی از تیم‌های مختلف داشتم ولی فعلا به جمع بندی نرسیدم.

این مدافع لیگ برتری در مورد کیفیت فوتبال بانوان در فصلی که گذشت؛ گفت: سال گذشته لیگ برتر به خوبی برگزار شد و در مقایسه دوره‌های قبل همه چیز خوب بود و بازی‌های جذابی را دیدیم. ملوان هم تیم شایسته‌ای بود و موفق شد عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاورد. فصل خوبی را در کنار ملوان سپری کردم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: میزان قراردادها نیز امسال وضعیت بهتری دارد. البته هیچی تیمی رقم واقعی را اعلام نمی‌کند اما سقف قراردادها در لیگ فوتبال بانوان به در فصل جدید به ۲ میلیارد تومان هم می‌رسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ