تمهیدات لازم برای دور دوم انتخابات در گیلان فراهم است

اقتصاد ایران: رشت - استاندار گیلان گفت: تمام تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان گیلان فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی شامگاه شنبه در گفت‌وگو تلفنی با اخبار سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در گیلان در سلامت کامل برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری در گیلان به مانند سایر استان‌های کشور در امنیت و سلامت کامل برگزار و مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود نداشته است.

وی با اشاره به شمارش کامل آرا انتخابات ریاست جمهوری در گیلان و تمامی استان‌های کشور افزود: از ساعت ۱۲ کار شمارش آرا آغاز و با توجه به اینکه هیچکدام از کاندیداها به حد نصاب مدنظر نرسیدند، ۲ نفر از به دور دوم انتخابات رفتند.

استاندار گیلان از آغاز تبلیغات ۲ نفر از کاندیداها از روز یکشنبه خبر داد و ادامه داد: بر اساس قانون تبلیغات ۲ نفر از کاندیداهای راه یافته به دور دوم از روز یکشنبه آغاز و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ادامه داشته و تمامی تمهیدات در گیلان اتخاذ شده است.

عباسی با قدردانی از حضور مردم گیلان پای صندوق‌های رأی در روز هشت تیر، بیان کرد: با توجه به بارش شدید باران در گیلان و فصل کشاورزی، مردم استان حضوری پرشور پای صندوق‌های رأی داشته و از همین جا از تمامی آنان قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به آمادگی گیلان در برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: تمامی زیرساخت‌ها در شعب اخذ رأی و نهادهای امنیتی، نظامی، هیأت‌های اجرایی و نظارت پای کار بوده و تمامی تمهیدات اتخاذ شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ