مرحله دوم طرح توسعه برق روستایی در شهرستان گناوه اجرا شد

اقتصاد ایران: گناوه- مدیر اداره برق شهرستان گناوه گفت: مرحله دوم طرح اصلاح و توسعه برق در روستاهای شهرستان گناوه انجام شد.

رضا کوفی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح اصلاح و توسعه برق در روستاهای شهرستان گناوه در ۲ مرحله به مرحله اجرا در آمد که چندین روستا را در این طرح‌ها شامل شده است.

مدیر اداره برق گناوه افزود: مرحله اول طرح اصلاح و نوسازی برق در روستاها با بیش از ۷۸ میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات استانی در چند روستای شهرستان به اجرا در آمد که طی آن، ۱۳۸ اصله پایه فشار ضعیف و متوسط و بیش از هزار متر شبکه هوایی فشار متوسط و ۹ ترانس برق جدید نصب و راه اندازی شد.

وی یادآور شد: در مرحله دوم این طرح که بیشتر در روستای عباسی از بخش مرکزی شهرستان گناوه اجرا شده، بیش از ۱۳۰ اصله پایه فشار ضعیف و متوسط و بیش از چهار کیلومتر شبکه هوایی فشار ضعیف و ۱۷۰ متر شبکه فشار متوسط به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال به اجرا درآمد که در روستای مذکور بیشترین نوسازی انجام شده و تمامی خطوط هوایی نوسازی یا بازسازی شده است.

مدیر اداره برق گناوه پیرامون خاموشی‌های برق در فصل گرما در این شهرستان گفت: به لطف خدا و با همکاری مردم تا کنون هیچ خاموشی برنامه ریزی شده در سطح شهرستان گناوه نداشته‌ایم و فقط یک مورد سرقت سیم و کابل توسط سارقان بود که با تلاش مهندسان و تکنیسین‌های این اداره در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام شد.

کوفی از مشترکین خواست با توجه به گرمای زیاد این روزها و نیاز مردم به وسایل سرمایشی در مصرف برق صرفه جویی کنند تا بتوانیم فصل گرما را بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ