خط تلفن 021 تهران با قابلیت استفاده در کل ایران

اقتصاد ایران: خرید خط تلفن ثابت 021 تهران با قابلیت استفاده در کل ایران و جا به جایی در لحظه و امکانات کامل سیستم ویپ.

با مدرن شدن کسب و کار ها و اینترنتی شدن مشاغل دیگر مثل سابق نیست که فقط نفراتی که در تهران هستند فقط بتوانند خط ثابت 021 داشته باشند ممکن است کسب و کاری با مرکزیت اصفهان مخاطبینی از استان تهران داشته باشند و اگر در بیزینس خود خط اصفهان معرفی کنند شاید در نگاه اول مشتری سعی داشته باشد با یک شرکت که در پایتخت فعالیت میکند همکاری کند و اینگونه مشتری تماس اولیه نخواهد گرفت و مشتری از دست خواهد رفت در صورتی که با داشتن شماره ثابت تهران تماس اولیه گرفته خواهد شد و شانس بیشتری برای پرزنت مشتری خواهید داشت.

حال خط تلفن ثابت تهران بدون داشتن امکانات کارایی چندانی ندارد و جذابیت این خطوط استفاده از سیستم ویپ هست که خیلی راحت می توانید از کل ایران اپراتور داشته باشید و مدیریت نیرو های دور کار را داشته باشید در ادامه به تعدادی از امکانات ویپ خواهیم پرداخت و نحوه خرید خط تلفن ثابت تهران را توضیح خواهیم داد.

مزیت استفاده از خط تهران در کسب و کار

اعتماد سازی بیشتر برای فروش بیشتر معمولا به خطوط تهران مشتریان اعتماد بیشتری دارند و ترجیح میدهند از فروشندگان تهران خدمات و اجناس دریافت کنند و همچنین جمعیت تهران و استان البرز هم باعث خواهد شد شد مشتریان زیادی از خود تهران و یا البرز تماس داشته باشند و دوست دارند از استان خود بابت پشتیبانی بهتر و راحت و ارسال خرید کنند.

تعرفه کمتر تماس تعرفه کمتر تماس از خط تهران به تهران باعث می شود خط تهران برای تماس های زیاد تهیه شود چون عمده مشتریان اینترنتی از تهران هستند.

امکان جا به جایی بدون هزینه: هر جایی از ایران با داشتن یک سافت فون روی پوشی تلفن همراه می توانید از این تلفن ایتفاده کنید.

انتقال تماس بین شعب: فرض کنیدشما در شیراز در حال مکالمه هستید و نفر تمایل دارد ادامه مکالمه را با انبار یا فنی که داخل تهران دارید مکالمه کند در حالت معمولی باید بگید با این شماره تماس بگیرید که مجبور میشد راهنمایی کنید و قطع کنید که ممکن است مشتری به جاهای مختلف تماس بگیرد و از این عدم یکپارچی خسته شود اما در سیستم تلفن ابری خیلی راحت می توانید ادامه تماس را به شماره موبال نفر دیگر یا داخلی نفر دیگر متصل کنید که حس اعتماد و یکپارچگی به مشتری دست خواهد داد.

مثال : فرض کنید شما یک آنلاین شاپ زدید و از استان اصفهان دارید مدیریت میکنید و فقط یک تامین کننده در استان تهران دارید در صورتی که از تلفن معمولی استفاده کنید و نفر سوال فنی بپرسد یا هماهنگی برای ارسال نیاز داشته باشد هیچ راهی برای یکپارچگی ندارید در صورتی که از تلفن اینترنتی استفاده میکنید می توانید ادامه مکالمه را به نفر تهران متصل کنید.

در مثال قبل در صورتی که مشتری مستقیم شماره تامین کننده را داشته باشد ممکن است خرید های بعدی را بدون واسطه انجام دهد و شما از میان برداشته شوید در صورتی که با سیستم ویپ دیگر شماره نفر را نمیبیند و یک فروش امن خواهید داشت.

ضبط مکالمه : ضبط مکالمه باعث می شود تا با خیال راحت تر یک سری قوانین گذاشته و تماس ها را حتی مستقیم به تامین کننده متصل کرد و نگران از بین رفتن مشتری نبود و می توانید با خیال راحت به توسعه کسب و کار خود بپردازید.

مدیریت روی تمامی تماس ها : با گزارشات تماس دقیق و کاربردی می توانید ریز به ریز تماس ها را مدیریت کنید و بتوانید کسب و کار را به مسیر درست تری ببرید.

به طور مثال: فرض کنید دو تا کمپین میرید در فواصل مختلف و بعد از تمام کمپین میخواید ببینید فیدبک کدوم کمپین بهتر بود و تماس بیشتری داشت و از کدام استان بیشتر بود یا نحوه پاسخگویی را تغییر میدهید و میخواید تفاوت فروش با روش جدید را بررسی کنید خیلی راحت با گزارشات می توانید بازه زمانی را انتخاب کنید و کلی گزارش داشته باشید.

کنترل پاسخگویی افراد: با ضبط مکالمات و نظرسنجی پایان مکالمات و جدیدا هوش مصنوعی به راحتی میتوانید رفتار اپراتور های خود را بسنجید میزان بلندی صدا ،لحن ، پریدن وسط حرف ، خشونت و... که یک مدیریت کامل در کنترل پاسخگویی افراد و اپراتور ها خواهید داشت.

تلفن ابری

نحوه خرید خط تلفن ثابت تهران برای سایر شهرستان ها

با سیستم تلفن اینترنتی و تلفن ابری موقعیت جغرافیایی از بین می رود و شما هر جایی از ایران می توانید به راحتی دسترسی به خط تهران و بلعکس داشته باشید برای خرید تلفن ابری می توانید از سایت هایی مثل جوان تل ، تل با ما و سایر سایت هایی که تلفن ابری ارائه می دهند تماس بگیرید مشاوره لازم را دریافت کنید و در صورتی که نیاز شما رفع شد خرید کنید برای خط تلفن ابری نیاز نیست هزینه زیادی بابت سخت افزار و نرم افزار پرداخت کنید و به ازای هر یوزر و امکانات هزینه سالیانه پرداخت می کنید.

با خرید تلفن اینترنتی چه امکاناتی خواهید داشت؟

  • با خرید خط ثالت تهران روی اینترنتی از هر لوکیشنی داخل ایران به خط خود دسترسی خواهید داشت و تماس ورودی و خروجی می توانید داشته باشید.
  • امکان منشی گویا پیشرفته که به اعتماد سازی بیشتر کمک می کند و همچنین به راحتی مثل یک منشی تماس ها را هدایت خواهد کرد.
  • مدیریت کامل روی نیرو ها با ضبط مکالمات خواهید داشت.
  • چندین تماس همزمان بدون اشغال شدن خط
  • ساعت اداری که باعث خواهد شد مشتری بعد از ساعت اداری سردرگم نشود و منتظر پشت خط نماند.
  • اتصال به انواع سی آر ام ها خواهید داشت.
  • کنترل کیفیت پاسخگویی با نظر سنجی پایان مکالمات.

تفاوت تلفن ثابت معمولی و موبایل با تلفن اینترنتی چیست؟

با موبایل و تلفن ثابت در لحظه یک نفر می تواند پاسخگو باشند و نفر باید به همان تلفن مستقیم دسترسی داشته باشد در صورتی که در تلفن اینترنتی از هر جایی از ایران می توانید اپراتور داشته باشید و همزمان از چند نقطه جغرافیایی بدون تداخل مکالمه داشته باشند و قطعا به توسعه کسب و کار کمک خواهد کرد.

هزینه تلفن اینترنتی برای مکالمه معمولا متفاوت است اما مجموعه هایی که خط به نام و مالکیت شما ثبت میکنند معمولا 10 درصد ارزان تر ازمخابرات بابت هر دقیقه خواهید پرداخت و تعرفه ارزان تری خواهید داشت.

مرکز تماس ویپ

نخوه استفاده از تلفن ثابت تهران در شهرستان

با خرید تلفن ابری تهران و به صورت نرم افزاری و سخت افزاری می توانید مکالمه داشته باشید.

1- سخت افزاری یعنی استفاده از تلفن رومیزی مخصوص یا همان آی پی فون و یا تلفن های ثابت با مبدل

2- نرم افزاری یعنی با استفاده از نرم افزار روی موبایل یا لپتاپ می توانید استفاده کنید

البته حالت سومی هم وجود خواهد داشت که به صورت دایورتی از این سیستم استفاده کنید که یکی از مزیت های تلفن ابری منعطف بودن است که همه می توانند از این سیستم استفاده کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ