ربیعی: مشکل چمن داریم و بودجه هنوز مشخص نشده است

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال شهرداری نوشهر گفت با توجه به نامشخص بودن میزان بودجه این باشگاه هنوز با بازیکن جدیدی برای نقل‌وانتقالات مذاکره نکرده‌اند.

- اخبار ورزشی -

رضا ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت شهرداری نوشهر بعد از صعود به لیگ دسته اول، اظهار داشت: هنوز زمان رسمی آغاز لیگ یک مشخص نشده است، اما اگر قرار بر شروع مسابقات در شهریور ماه باشد ما باید از مرداد ماه کارمان را آغاز کنیم.

وی افزود: هدف ما در سال نخست صعود به لیگ یک، ثبات در این سطح فوتبال کشور است و قصد داریم تیمی در حد و اندازه تیم‌های میان جدولی ببندیم. البته هنوز تکلیف بودجه ما توسط حامی مالی یعنی شهرداری نوشهر مشخص نشده است. ما منتظر هستیم که ردیف بودجه باشگاه در شهرداری نوشهر مشخص شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری نوشهر راجع به نقل‌وانتقالات این تیم تصریح کرد: فعلاً برای جذب بازیکنان جدید صحبتی نداشتیم، چرا که تکلیف بودجه مشخص نیست. ان‌شاءالله بعد از تعیین تکلیف این مسئله، سراغ بازیکنان جدید می‌رویم. البته با برخی بازیکنان قدیمی برای تمدید قرارداد صحبت اولیه انجام دادیم.

شهرداری نوشهر یکی از تیم‌هایی است که ورزشگاه محل میزبانی‌اش چمن مصنوعی دارد و به همین خاطر امکان میزبانی در لیگ یک را ندارد. ربیعی در مورد به تسنیم گفت: سه تیم شهرداری نوشهر، شهرداری آستارا و مس شهر بابک به دلیل اینکه زمین مسابقه‌شان چمن مصنوعی است امکان برگزاری بازی در زمین خودشان را ندارند، مگر اینکه تا شروع مسابقات این مشکل را حل کنند. آقای خزایی واقعاً در این زمینه زحمت زیادی می‌کشد تا تیم در نوشهر میزبانی کند و اگر تا شروع مسابقات لیگ یک این اتفاق نیفتد ناچاریم که به شهرهای نزدیک برویم.

وی در پاسخ به این سؤال که کدام زمین‌ها، گزینه هستند، خاطر نشان کرد: شهرهایی مانند بابل، قائمشهر و بابلسر جزو گزینه‌هایی هستند که در صورت امکان باید مسابقات خودمان را در آنجا برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ