مسمومیت ۲۶۰ نفر در رضوانشهر/تیم های درمانی آماده باش هستند

اقتصاد ایران: رشت - رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش شمار مسمومیت‌های رضوانشهر به ۲۶۰ تن خبر داد و گفت: تیم های درمانی در محل بیمارستان به حالت آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی آشوبی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش شمار مسمومیت با علائم تهوع و استفراغ در شهرستان رضوانشهر، اظهار کرد: تاکنون ۲۶۰ تن از شهروندان رضوانشهری با علائم تهوع، استفراغ و دلپیچه به مراکز دولتی و خصوصی این شهرستان مراجعه کرده اند.

وی با بیان اینکه همه بیماران با علائم استفراغ و تهوع در مراکز سلامت محور به صورت سرپایی درمان شده اند، افزود: تاکنون هیچ بیماری در اثر این علائم در مراکز درمانی شهرستان و استان بستری نشده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این بیماران از روز گذشته در حال مراجعه به مراکز درمانی از جمله بیمارستان شهدای رضوانشهر هستند، گفت: اولین بیماران مراجعه کننده به بیمارستان شهدای رضوانشهر ساعت ۱۱ روز گذشته بوده است.

آشوبی با اشاره به افزایش تعداد مراجعین با علامت‌های مشابه و احتمال امکان وقوع رخداد بهداشتی، تصریح کرد: جهت بررسی موضوع، شناسایی منشأ بیماری و همچنین اقدامات بهداشتی و درمانی لازم، اقدامات لازم در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با هماهنگی دستگاه‌های مسؤول در شهرستان، صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مقرر شده تا شبکه بهداشت و درمان شهرستان رضوانشهر به فوریت نسبت به بررسی‌های اپیدمیولوژیک جهت پیدا کردن علل احتمالی از طریق سنجش آب شرب شهرستان از نظر آلودگی میکروبی و میزان کلر باقی مانده آب اقدام کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با توجه به اهمیت، بررسی کامل موضوع و شناسایی عوامل بیماری، تیم بهداشتی شهرستان رضوانشهر در محل مرکز بهداشت و بیمارستان و تیم درمانی در محل بیمارستان در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ