چطور سرعت پخش ویس را در آی مسیج تنظیم کنیم؟

اقتصاد ایران: قابلیت کاربردی تغییر سرعت پخش پیام صوتی در iOS 17 به iMessage آمد. در ادامه روش استفاده از آن را آموزش می‌دهیم.

پیام صوتی در زمان‌هایی که امکان تایپ‌کردن به‌دلیل عجله وجود ندارد یا در زمانی که کلمات به‌خوبی احساس را منتقل نمی‌کنند، کاربرد دارد؛ اما هرکسی علاقه‌ای به شنیدن پیام صوتی ندارد، به‌خصوص اگر طولانی باشد.

گاهی همین موضوع کوتاه بودن پیام صوتی باعث می‌شود فرد مقابل با سرعت زیادی صحبت کند و در نتیجه درک پیام با مشکل مواجه شود. تلگرام و بسیار دیگری از برنامه‌های پیام‌رسان امکانات مختلفی برای مدیریت پیام صوتی ارائه می‌کنند.

بسیاری از کاربران آیفون با فعال کردن iMessage از این سرویس برای ارسال‌ و‌ دریافت پیام استفاده می‌کنند که امکانات کنترل پیام صوتی در حد تلگرام را ندارد؛ اما در iOS 17 ویژگی تغییر سرعت پخش پیام صوتی بالأخره دردسترس کاربران آی مسیج قرار گرفت.

نحوه تغییر سرعت پخش پیام صوتی در iMessage

رابط کاربری iMessage به‌گونه‌ای است که باعث می‌شود کشف امکان تغییر سرعت پخش پیام صوتی دشوار باشد.

تغییر سرعت پخش پیام صوتی در iMessage
  • گفت‌وگویی را در اپلیکیشن Messages باز کنید.
  • روی دکمه‌ی Play بزنید و نگه دارید.
  • سرعت پخش پیام مدنظر را انتخاب کنید.

این قابلیت در iOS و macOS نیز امکان‌پذیر است. برای اجرای آن در مک باید از کلیک‌راست روی پیام صوتی کمک بگیرید؛ با‌این‌حال، هنوز روی اپل واچ شاهد ویژگی مورد بحث نیستیم.

دقت کنید که فرایند لمس و نگه داشتن روی دکمه‌ی Play باید انجام شود و اگر روی پیام صوتی لمس کنید و نگه دارید، منوی ری‌اکشن‌ها و گزینه‌ها نمایش داده می‌شود.

در iOS 18 قرار است در iMessage امکان تغییر ظاهر پیام متنی ارائه شود. همچنین، امکان نمایش افکت برای کلیدواژه‌ها، عبارات یا ایموجی‌های خاص وجود خواهد داشت. در مناطق تحت پوشش نیز کاربران می‌توانند پیام‌های متنی خود را ازطریق ماهواره و در بستر پروتکل RCS ارسال کنند.

برخی از کاربران آیفون در مدت اخیر با مشکل فعال نشدن iMessage روبه‌رو شده‌اند که روش‌هایی برای حل آن نیز وجود دارد. آیا شما هم از سرویس iMessage برای ارسال و دریافت پیام استفاده می‌کنید؟

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ