راه‌یابی ۳ نفر از دانش‌آموزان هرمزگانی به المپیادهای علمی

اقتصاد ایران: بندرعباس- اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله دوم المپیاد علمی کشوری سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد که ۳ نفر از آنان هرمزگانی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد قویدل گفت: بنا بر اعلام وزارت آموزش و پرورش، نتایج مرحله دوم المپیادهای علمی باشگاه دانش‌پژوهان جوان سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

وی اضافه کرد: خبر شادی‌بخش و امیدآفرین موفقیت ملی دانش‌آموزان سرآمد و شایسته در مرحله دوم المپیادهای کشوری دانش‌آموزی و راهیابی آینده‌سازان عزیزمان به مرحله نهایی را دریافت نمودیم و بسیار خوشحال و شکرگزار خداوند دانا شدیم. باعث افتخار است که در المپیاد اقتصاد و مدیریت، امیرحسین دهقان از دبیرستان تیزهوشان اسدپور، و در المپیاد نانو، مبینا خوارزمی از دبیرستان تیزهوشان فرزانگان و رضا همتی از دبیرستان نمونه جامعه الصادق (ع) توانستند به مرحله نهایی کشوری تابستانه راه یابند.

قویدل ضمن عرض تبریک این موفقیت بسیار ارزشمند به این ۳ دانش‌آموز عزیز بندرعباسی، خانواده‌های محترمشان، استادان فرهیخته و جامعه علمی آموزش و پرورش استان، گفت: امید فراوان داریم که این اتفاق مبارک موجب تولید روحیه و انگیزه مضاعف برای دانش‌آموزان مستعد و توانمند استانمان باشد.

وی ادامه داد: زمان شروع دوره تابستانه پذیرفته‌شدگان مرحله دوم المپیادهای علمی از ۱۶ تیرماه در محل دانشگاه شهید رجایی تهران خواهد بود. پس از گذراندن مرحله تابستانه و آزمون آن، دانش‌آموزان موفق به اخذ مدال (طلا، نقره، برنز) خواهند شد.

مدیرکل در پایان تصریح کرد: دارندگان مدال (طلا، نقره، برنز) در المپیادها می‌توانند از تسهیلات وزارت علوم استفاده کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ