عرضه قصه «آن ها که نیامده‌اند» در کتابفروشی‌ها

اقتصاد ایران: کتاب «آن ها که نیامده اند» نوشته فاطمه حسینی فر توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «آن ها که نیامده اند» نوشته فاطمه حسینی فر به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب روایتی از زندگی شهید غلام عباس کمیلی است.

کتاب «آن ها که نیامده اند» با نگاهی به زندگینامه شهید کمیلی داستان زندگی او از تولد تا شهادت را برای مخاطب روایت می‌کند. غلام‌عباس کمیلی در خانواده متمولی به دنیا می‌آید و برای تحصیل در رشته پزشکی، راهی فیلیپین می‌شود اما همزمان با اوج‌گیری انقلاب و تظاهرات مردمی علیه رژیم پهلوی با به تصرف درآوردن سفارت ایران در فیلیپین از این کشور اخراج می‌شود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به جبهه‌های جنگ می‌رود. شهید غلام‌عباس کمیلی سرانجام در ۱۶ آذر ۱۳۵۹ در منطقه سوسنگرد به شهادت می‌رسد.

نویسنده در نگارش این اثر با قرار دادن هر مقطع زمانی زندگی شهید در فصول کوتاه و انتخاب عنوان موجز و تأثیرگذار سعی کرده به همه جوانب حیات شهید بپردازد.

حسینی‌فر در مقدمه این کتاب نوشته است:

«قبل از من، کسانی درباره زندگی شهید تحقیق کرده بودند و مصاحبه‌های مختلفی راجع به او با افراد گوناگون ضبط شده بود. حوزه هنری انقلاب اسلامی بیرجند حاصل همه پژوهش‌های انجام شده را به صورتِ فایل متنی و صوتی در اختیارم گذاشته بود و حالا این من بودم که باید همه مطالب را می‌خواندم و می‌شنیدم. شنیدن فایل‌های صوتی کار دشوارتری بود؛ زیرا با شنیدن بعضی از مصاحبه‌ها و حس گوینده‌ها هنگام مصاحبه، نظرم درباره خیلی از جملات نوشته شده تغییر می‌کرد. اما لازم بود؛ چون اگرچه پیاده‌سازی مصاحبه‌ها خیلی دقیق انجام شده بود، حس و حال گفت و گو از روی فایل صوتی بهتر درک می‌شد. بعد از خواندن و شنیدن تمام فایل‌ها، تقریباً مشخص شد که در کدام قسمت از داستان زندگی، نیاز به اطلاعات بیشتری دارم. به همین دلیل، مجبور شدم دنبال افرادی بگردم که م توانستند در چیدن این جورچین، اطلاعات کامل‌تری به من بدهند که این کار هم انجام شد و زمینه گفت و گوی حضوری یا تلفنی با دوستان و خانواده غلام‌عباس برایم میسر شد.»

این کتاب با ۱۱۲ صفحه، شمارگان ۳۰۰ نسخه و قیمت ۹۴ هزار تومان عرضه شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ