آمادگی راهداری خراسان جنوبی برای آغاز سفرهای تابستانی

اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از آماده سازی و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان با توجه به آغاز سفرهای تابستانی به منظور تسهیل در تردد مسافران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله جلال زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران از آماده سازی و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان با توجه به آغاز سفرهای تابستانی به منظور تسهیل در تردد مسافران و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی و افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اقدامات ویژه‌ای را جهت ارتقای ایمنی سفر و ارائه خدمات مطلوب به مسافران در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: عملیات راهداری در سطح محورهای استان از جمله لکه‌گیری، روکش آسفالت، پاکسازی حریم راه، بروز رسانی و ترمیم تابلو و علائم، شستشوی علائم و تجهیزات راهداری نیز به منظور آماده سازی و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان تشدید شده است.

جلال زاده تصریح کرد: با استقرار گشت‌های راهداری در محورهای پرتردد و حادثه خیز، راهداران به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی و رصد وضعیت راه‌ها و ارائه خدمات در مواقع ضروری هستند.

وی اضافه کرد: راهداران پرتلاش استان با آمادگی کامل و با استفاده از تجهیزات و ادوات راهداری در راهدارخانه‌های فعال مستقر در سطح استان، در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: ناوگان راهداری استان از جمله انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری آماده به کار بوده و در صورت نیاز در محورهای مختلف استان بکارگیری شوند.

وی تاکید کرد: جهت رصد و پایش آنلاین وضعیت ترافیک و شناسایی نقاط حادثه خیز در محورهای استان از دوربین‌های نظارت تصویری استفاده می‌شود و با استفاده از سامانه‌های تردد شمار، اطلاعات مربوط به حجم ترافیک در محورهای مختلف استان به صورت لحظه‌ای رصد و مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از رانندگان تقاضا کرد با رعایت سرعت مجاز و قوانین رانندگی، سفری امن و بی خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

جلال زاده یادآور شد: در صورت مشاهده هرگونه نواقصی در راه‌ها سامانه ۱۴۱ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و ایرادات احتمالی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ