کوینکس با گواهی ذخایر امنیت و شفافیت، سطح محافظت از دارایی‌های کاربران را ارتقاء داد

اقتصاد ایران: گواهی ذخایر کوینکس و استفاده از ساختار درخت مرکل، تعهد این صرافی را به حفظ شفافیت و امنیت نگه‌داری از دارایی رمزارزی کاربران نشان می‌دهد.

صرافی ارز دیجیتال کوینکس، در راستای افزایش شفافیت و بهبود امنیت دارایی‌های رمزارزی کاربرانش‌، نرخ ذخیره‌ی دارایی‌های خود را به‌روزرسانی کرد و اکنون از ساختار درخت مرکل بهره می‌برد.

کوینکس نسبت ذخیره‌ی دارایی‌های خود را برای تمام دارایی‌های پشتیبانی‌شده ازجمله بیت کوین، اتریوم، تتر، دوج کوین، USDC و CET روی ۱:۱ قرار داده است. به‌ بیان دیگر، این صرافی برای هر یک دلاری که کاربران سپرده‌گذاری می‌کنند، یک دلار به دارایی‌های ذخیره‌ی خود اضافه می‌کند تا از نقدینگی کافی برای پاسخگویی به درخواست‌های برداشت اطمینان حاصل کند.

کوینکس از ساختار درخت مرکل برای تأیید صحت ذخایر دارایی‌های خود بهره می‌برد. درخت مرکل نوعی ساختار داده‌ای مبتنی‌بر رمزنگاری است که به کاربران اجازه می‌دهد به‌طور مستقل تأیید کنند که دارایی‌هایشان در صرافی ذخیره شده‌اند.

مقالات مرتبط:
  • خرید و فروش نات کوین در صرافی کوینکس امکان‌پذیر شد
  • ساتوشی Epic Sat با قیمت ۲٫۱۳ میلیون‌ دلار در کوینکس به‌فروش رفت

گواهی ذخایر کوینکس (CoinEx Proof of Reserves) پلتفرم معاملاتی امن و شفاف آن را نشان می‌دهد. این صرافی رمزارز در هفت سال گذشته سابقه‌ی خوبی در زمینه‌ی امنیت دارایی کاربران به‌دست آورده و گواهی ذخایر آن، نشانه‌ای دیگر از تعهد در نگه‌داری امن رمزارزها است.

کوینکس با ارائه‌ی به‌روزرسانی‌هایی مثل گواهی ذخایر، به کاربران خود اطمینان می‌دهد که دارایی‌هایشان در امنیت کامل هستند و می‌توانند با خیال راحت در این پلتفرم معامله کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد ویژگی مذکور و ساختار درخت مرکل، به وب‌سایت رسمی کوینکس مراجعه کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ