درخشش دانش‌آموزان استثنایی کردستان در مسابقات کشوری فرهنگی هنری

اقتصاد ایران: سنندج_ رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان در نوزدهمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی هنری دانش‌آموزان پسر استثنایی سراسر کشور خوش درخشیدند.

طالب محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند، اظهار کرد: چهار نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه استان در رشته‌های انشای نماز، قرائت، احکام و اذان در نوزدهمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی هنری دانش‌آموزان استثنایی کشور «یادواره شهدای خدمت» شرکت و موفق به کسب ۲ رتبه برتر کشوری شدند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: مهدی شکری دانش‌آموز نیاز ویژه ذهنی پایه دوازدهم مدرسه احیا شهرستان دهگلان با صرف فعل خواستن توانسته است در رشته اذان موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

وی افزود: همچنین در این دوره از مسابقات پیمان تیموری دانش‌آموز نیاز ویژه ذهنی پایه دوازدهم مدرسه شهید رجایی شهرستان سقز با تجسم اراده و اثبات اینکه معلولیت محدودیت نیست در رشته قرائت (روخوانی) موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

محمدی گفت: نوزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز با نیازهای ویژه از ۳۱ استان کشور در روزهای ششم و هفتم تیر ماه جاری در مشهد مقدس برگزار شد.

وی در پایان کسب این موفقیت ارزشمند را به جامعه معلولان، کلیه دست اندرکاران امر و دانش آموزان با نیازهای ویژه استان تبریک و از تلاش و زحمات علی محمدی سرپرست، حسن کرمی زاده مربی این تیم دانش آموزی و کلیه عوامل اجرایی مدرسه احیا شهرستان دهگلان و متوسطه شهید رجایی شهرستان سقز تقدیر و تشکر کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ