مشارکت در انتخابات فریاد رسای مردم درتجدید بیعت با آرمان شهدا است

اقتصاد ایران: کاشان - امام جمعه موقت شهرستان آران و بیدگل گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی فریاد رسای مردم در تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا است.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی ناصریان در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به روز حماسه هشتم تیرماه اظهار کرد: حماسه‌ی حضور در پای صندوق‌های رأی، فریاد رسای مردم در تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس شهداست.

وی ابراز کرد: در پهنه‌ی تاریخ، همواره مردمانی بوده اند که با اراده‌ای پولادین و عزمی راسخ، برای تعیین سرنوشت خویش به میدان آمده اند و در این میان، صندوق رأی، تجلی گاه این اراده و فریاد رسای خواسته‌های ملت‌ها بوده است.

امام جمعه موقت شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: انتخابات نه صرفاً یک رسم و تشریفات، بلکه تبلور مردم سالاری و تجلی قدرت بی بدیل مردم در رقم زدن آینده خویش است.

وی گفت: هر رأی، گامی در جهت ساختن جامعه‌ای آرمانی و هر حضور، نغمه‌ای در سرود حماسه‌ی سربلندی یک ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین ناصریان افزود: در سایه‌ی مشارکت فعال و آگاهانه مردم در انتخابات، مسیر پیشرفت و ترقی هموارتر خواهد شد و چراغ امید به سوی آینده‌ای پویا، روشن‌تر خواهد گشت.

وی ادامه داد: حضور مردم، تنها زمانی ارزشمند و اثربخش خواهد بود که با آگاهی و شناخت کامل از گزینه‌ها و با در نظر گرفتن مصالح جامعه و کشور صورت گیرد.

امام جمعه موقت آران و بیدگل گفت: بر هر فرد واجد شرایط رأی دادن، فرض است که با مطالعه دقیق برنامه‌ها و مواضع کاندیداها، فرد اصلح را برگزیند و با رأی خود، سهمی در رقم زدن سرنوشت خویش و میهن خویش ایفا کند.

وی تاکید کرد: بیایید با حضور پرشور و شعور خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر را خلق کرده و با انتخابی آگاهانه، آینده‌ای روشن برای خود، فرزندانمان و ایران سربلندمان رقم بزنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ناصریان با اشاره به اینکه هر رأی یک انتخاب و هر انتخاب یک سرنوشت است، ابراز داشت: رأی ما در روز جمعه، صدای رسای خواسته‌هایمان خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ