انتخابات فضای خدمت‌رسانی به مردم را مهیا می‌کند

اقتصاد ایران: قزوین-استاندار قزوین گفت: با این انتخابات به امید خدا فضای خدمت‌رسانی بهتر به مردم عزیز در دولت بعدی مهیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی در حاشیه ادای احترام به مقام شامخ شهدای قزوین و حضور در انتخابات، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مردم ایران با حضور پرشور و مؤثر پای صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه می‌آفرینند و جمله «ما می‌توانیم» را بار دیگر به رخ جهانیان می‌کشند و در این لحظه که هنوز ساعات اولیه اخذ رأی است چیزی حدود ۵۰ هزار نفر از استان قزوین رأی خود را بر صندوق رأی انداخته‌اند.

استاندار قزوین ادامه داد: همراه با مدیران اجرایی و خدمت گذاران مردم در دولت سیزدهم جهت ادای احترام به مقام شامخ شهدای قزوین و مشارکت در انتخابات به شعبه ۵۰ اخذ رأی واقع در امامزاده حسین (ع) آمده‌ایم تا اعلام کنیم امانتی که مردم در دولت سیزدهم با انتخاب شهید جمهور به ما داده بودند؛ با حداکثر امانت‌داری به دولت چهاردهم تحویل داده خواهد شد.

مدیر ارشد استان قزوین تصریح کرد: نظام بن‌بست ندارد و با این انتخابات به امید خدا فضای خدمت‌رسانی بهتر برای عزیزان در دولت بعدی مهیا می‌کند، انتخابات مظهر تعیین سرنوشت کشور است و خدمت به مردم تداوم خواهد یافت بنابراین از مردم استان دعوت می‌کنم در اجابت فرمان رهبری برای خلق حماسه‌ای باشکوه و تقویت نظام در انتخابات شرکت کنند و رأی خود را به صندوق بیاندازند.

وی در خاتمه گفت: انتخابات امروز می‌تواند مسیر رشد و تعالی آینه کشور را معین کند، امروز ملت ایران در مقام پاسخگویی به کینه‌توزی و زیاده‌خواهی‌های دشمنان قرار گرفته‌اند و رأی مردم شریف ایران می‌تواند کشور را در مسیر رشد قرار دهد و امیدواریم فضای خدمت صادقانه به مردم استمرار یابد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ