شاهد استقبال گسترده مردم در ساعات اولیه انتخابات هستیم

اقتصاد ایران: مشهد- رییس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی با اشاره به اقبال بسیار خوبی که در ساعات ابتدایی انتخابات انجام شده است، گفت: امیدواریم همین‌گونه ادامه پیدا کند و استقبال گسترده مردم را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید هادی طباطبایی ظهر جمعه در استودیو انتخاباتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه انتخابات در ۴۵۶۷ شعبه در استان خراسان برگزار شده است، گفت: انتخابات در ۸۴ حوزه انتخابیه و ۳۴ شهرستان و ۵۰ بخش مستقل، برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی با اشاره به اقبال بسیار خوبی که در ساعات ابتدایی انتخابات انجام شده است، افزود: امیدواریم همین‌گونه ادامه پیدا کند و استقبال گسترده مردم را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه از نظر ارتباطات و امنیت هیچ مشکلی در کل شعب ما در استان وجود نداشته است، افزود: تعرفه‌ها به اندازه کافی در شعب ما توزیع شده و به سلامت، این انتخابات را پشت سر خواهیم گذاشت و مشکلی تا پایان ایجاد نخواهد شد.

طباطبایی اقبال در این انتخابات را نسبت به انتخابات گذشته خوب ارزیابی کرد و گفت: بیشترین شلوغی را در حرم مطهر رضوی و بعد مساجد قدیمی مانند فقیه‌سبزواری و برخی مناطق همچون حاشیه شهر داشتیم.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی در پاسخ به سوالی مبنی بر اعلام نتایج در برخی کشورها تصریح کرد: مسئول برگزاری انتخابات در وزارت کشور برای خارج از کشور رسماً اعلام کرد که هنوز شمارش آرای انتخابات در هیچ کشوری آغاز نشده است.

وی بیان کرد: ما طبق تعهدی که به هم‌استانی‌ها دادیم، انتخابات را رأس ساعت هشت شروع کردیم و ۹۹ درصد شعب ما به صورت آنلاین رأس ساعت، فعالیت خود را آغاز کردند.

طباطبایی افزود: انتخابات حق مردم است و اگر دقیقه‌ای از این حق مغفول شویم، حق‌الناس مردم به گردن ما خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ