مشارکت بالا در انتخابات عامل استحکام و بالا رفتن اعتبار کشور است

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه دشتستان گفت: مشارکت بالا در انتخابات عامل استحکام و بالا رفتن اعتبار کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با اشاره به روز مباهله و روز خانواده اظهار کرد: به فرموده پیامبر اسلام، کسی که به همسر خود در خانه کمک می‌کند، خدا ثواب یک سال عبادتی را که روزها روزه باشد و شب‌ها به قیام و نماز ایستاده باشد به او می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بیان کرد: انتخابات حماسه حضور مردم است و معجزه حضور مردم بن‌بست‌شکن و افق‌گشا است.

امام جمعه دشتستان بیان کرد: رهبر انقلاب، تحقق این حماسه با دو شرط بارها و بارها بیان کرده‌اند اول مشارکت بالا و دوم انتخاب خوب. تمام تلاش اهل سخن و رسانه و منبر باید متمرکز بر همین دو رکن باشد.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا نشانه استحکام نظام و بالا رفتن اعتبار کشور است افزود: تحول در مدیریت از بزرگ‌ترین محسنات انتخابات است و حضور مردم مانع تعرض دشمن است و وحدت ملی را نشان می‌دهد.

مصلح تاکید کرد: به فرموده رهبر انقلاب، «مردم باید تنبلی نکنند، بی‌اعتنائی نکنند، دستِ‌کم نگیرند؛ در همه‌ی گوشه‌های کشور در انتخابات شرکت کنند. مشارکت فقط مال شهرها نیست؛ مال شهرهای بزرگ نیست؛ در انواع مراکز جمعیّتی، روستاها، بخش‌ها مردم باید در انتخابات شرکت کنند تا جمهوری اسلامی در دنیا سرافراز بشود.»

وی با اشاره به روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افزود: ۱۴ تیرماه که به روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نامگذاری شده در حقیقت فرصتی مغتنم برای تجلیل از کوشش‌های خالصانه و تلاش‌های شبانه روزی شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی و تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری و روستایی استان است که همت والای خویش را معطوف به آبادانی و تعالی شهرها و روستاهای استان داشته اند و رضایت خالق را در رضایت خلق او جستجو می‌کنند.

امام جمعه دشتستان بیان کرد: توجه به حوزه گردشگری در ابعاد مختلف آن، حفاظت از محیط زیست، نشاط اجتماعی و امید آفرینی، توجه به ویژگی‌های معماری اسلامی ایرانی، بهره گیری از توان شرکت‌های خلاق و دانش بنیان و نگاه مسئولانه به حوزه‌های فرهنگ و هنر بومی و روستایی و … در کنار توجه به سیاست‌های مردمی سازی در حکمرانی نظام از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که می باید در عرصه مدیریتی شهری و روستایی به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ