بستر امنیتی برای برگزاری انتخابات در آذربایجان غربی فراهم شده است

اقتصاد ایران: ارومیه - استاندار آذربایجان غربی گفت: بستر امنیتی کامل برای برگزاری انتخابات در آذربایجان غربی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق معتمدیان پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به محدودیت زمانی برای برگزاری انتخابات زودهنگام، گفت: با همکاری عوامل اجرایی و نظارتی در حداقل زمان، آمادگی و تدابیر حداکثری برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در آذربایجان غربی فراهم شده است.

وی با اشاره به تعامل و هم افزایی تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، افزود: از ۸ صبح امروز در ۲ هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رأی در سطح استان، اخذ آرای مردم آغاز شده است.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه بستر امنیتی کامل برای برگزاری انتخابات در آذربایجان غربی فراهم شده است، خاطرنشان کرد: با اهتمام نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و دستگاه قضائی، شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه در امنیت کامل مهیا شده است.

استاندار آذربایجان غربی با ابراز امیدواری برای حضور باشکوه مردم استان در انتخابات، افزود: انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک انتخابات ملی، در سرنوشت کشور تأثیرگذار بوده و انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور حق قانونی مردم است.

حضور باشکوه در انتخابات امنیت ملی را تضمین می‌کند

معتمدیان همچنین با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات، اضافه کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات، امنیت ملی را تضمین کرده و تهدیدات دشمنان در عرصه‌های مختلف را خنثی می‌سازد.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه ملی است، افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، یک تکلیف شرعی و قانونی بوده و مردم باید از حق تعیین سرنوشت خود استفاده کنند.

استاندار آذربایجان غربی به توصیه رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخاب اصلح نیز اشاره کرده و یادآور شد: چهار کاندیدای تأیید شده، افرادی صالح بوده و انتخاب اصلح توسط مردم، می‌تواند زمینه را برای پیشبرد سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی ایران و شتاب دهی به پروژه‌های عمرانی و اقتصادی جهت تحقق پیشرفت و آبادانی کشور فراهم سازد.

قهر کردن با صندوق راهکار نیست

معتمدیان همچنین با تاکید بر اینکه قهر کردن با صندوق رأی راهکار نیست، افزود: با شرکت در انتخابات، سرنوشت کشور را به دست رئیس جمهور منتخب سپرده و می‌توانیم در تعیین سرنوشت کشورمان مشارکت داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان با تحریم‌ها به دنبال سیاه نمایی وضعیت کشور هستند، تصریح کرد: با متقاعد کردن اطرافیان برای حضور در انتخابات و خلق یک حماسه، دشمنان را ناکام خواهیم گذاشت.

استاندار آذربایجان غربی در پایان با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در انتخابات دوره‌های گذشته، افزود: مردم آذربایجان غربی بار دیگر در راستای رفع مشکلات استان، مشارکت بالایی در انتخابات خواهند داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ