رییس جمهور اصلح فردی است که به مبانی انقلاب اعتقاد دارد

اقتصاد ایران: لاهرود - امام جمعه شهر لاهرود گفت: اصلح کسی است که به مبانی نظام و انقلاب اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد و کارآمد باشد و شب و روز نشناسد و دنبال کار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر لاهرود در محل مصلای امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) اظهار کرد: انتخابات بهترین صحنه و فرصت برای تعیین سرنوشت کشور به دست مردم و در عین حال ضامن امنیت پایدار کشور و بستری مناسب برای نشان دادن نظر و رأی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب علاج دردهای مزمن کشور در انتخابات پرشور و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح و مناسب است.

امام جمعه لاهرود گفت: عرصه‌های انتخابات از آن دست آزمون‌های بزرگ و سرنوشت سازی است که به رغم تمامی توطئه‌ها و تلاش‌های نافرجام بدخواهان و دشمنان این ملت، همواره به صحنه‌هایی از شکوه، عظمت، همبستگی ملی و تجلی جلوه‌های بی نظیری از جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام اسلامی تبدیل شده است.

حضور در انتخابات راه رسیدن به قله‌های پیشرفت

حجت الاسلام صفری تاکید کرد: اگر می‌خواهیم کشور به عزت، اقتدار و قدرت خودش ادامه دهد و به قله‌های تعالی و پیشرفت برسد راه حل آن همین مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر رشد، تحول خواهی، عقلانیت و تحول است، گفت: انتخابات ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی است و این انقلاب تاج عزتی بر سر همه ما گذاشت که مردم ایران را از نعمت انتخابات برخوردار کرد و قدر این نعمت را باید با شکرگزاری که حضور در عرصه انتخابات است، به جای بیاوریم.

امام جمعه شهر لاهرود تصریح کرد: امنیت و آرامش کشور مرهون خون پاک شهیدان راه این انقلاب است که هدف آن اتصال این حکومت به قیام بزرگ و برپایی حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است، اینک برای تحقق این آرمان والا باید با شرکت در انتخابات به وظیفه خود عمل کنیم تا موجب خنثی‌سازی توطئه‌های بی‌شمار دشمنان شویم.

حجت الاسلام صفری بیان کرد: امروز حضور در انتخابات یک فریضه الهی، تکلیف شرعی و وظیفه هر ایرانی است که در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران نقش مؤثری دارد و قطعاً حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات، زمینه‌ساز تشکیل یک دولت توانمند بوده و مسیر انقلاب را به سمت فتح قله هموارتر خواهد ساخت.

وی گفت: اکنون که انقلاب اسلامی ایران در برهه‌ای تاریخی و سرنوشت ساز قرار دارد و دشمنان قسم خورده این آب و خاک همچنان دشمنی و عداوت خود را با مردم و انقلاب بیشتر نمایان می‌سازند واجب است که در راستای دفاع از وطن و نظام و جلوگیری از پایمال شدن خون شهدای این سرزمین بار دیگر وفای به عهد خود را به ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ادا کنیم.

امام جمعه شهر لاهرود خاطرنشان کرد: حال که رئیس جمهور شهید ملت و یاران صدیق و راستین ایشان از میان مردم به سوی معبود شتافته‌اند وظیفه همه ما مردان و زنان این سرزمین این است که با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، پاسداشت خون شهدای وطن باشیم.

حجت الاسلام صفری اظهار کرد: حضور گسترده و همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح براساس شاخص‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدا و انقلاب و تجدید بیعت با رهبری فرزانه، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بوده است.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نامزد اصلح کسی است که اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب دارد و توانا و کارآمد است و توان و نشاط انجام کار را دارد و مثل شهید رئیسی شب و روز نمی‌شناسد

حجت الاسلام صفری ادامه داد: نامزد اصلح کسی است همه ظرفیت‌های کشور را به کار گیرد و از عناصر و همکاران خوب استفاده کند و آویزان قدرت‌های دنیا نباشد و به خارج از مرزها چشم نداشته باشد.

امام جمعه شهر لاهرود تاکید کرد؛ انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است و این رأی مردم، امانت بوده که باید به اهل آن سپرده شود و امیدواریم فردی امین، امانت کشور و آرای مردم را به دست بگیرد.

حجت الاسلام صفری با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله مشکینی انتخابات را به کربلا تشبیه کرده است، ادامه داد: کسی که به غیر صالح رأی می‌دهد گویا دارد علیه امام حسین (ع) شمشیر می‌زند وکسی که پس از تحقیق و شناخت کافی، اصلح را انتخاب می‌کند گویا دارد از امام حسین دفاع می‌کند. رأی مسئولیت آور است، با دقت و بصیرت رأی دهیم.

وی با اشاره به پیام سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت چهلمین روز شهادت شهیدان خدمت گفت: تشییع پیکر شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان، پیامی قوی برای دوستان و دشمنان بود و نظام جمهوری اسلامی فقط مسیر و آینده ملت ایران نیست بلکه آینده و مسیر همه ملت‌های منطقه و دژ مستحکم مقابل ظالمان است.

امام جمعه لاهرود در ادامه به روز مباهله پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: مسئله مباهله نشانگر حقانیت، منطقی، برهانی، عقلی و مستدل بودن دین و مذهب و آئین ماست و همه مخالفین را به بحث و مناظره و مباهله دعوت می‌کنیم.

حجت الاسلام صفری از مسئولان امر بابت سو مدیریت در مسئله عدم خرید گندم کشاورزان با این همه کمبود آرد و مشکل نان انتقاد کرد و خواستار ساماندهی وضعیت اسف‌بار بازار ارجق و مدیریت میدان تره بار در منطقه شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ