حضور آگاهانه در انتخابات هدایت کشور به سوی توسعه است

اقتصاد ایران: سنندج_ عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان کردستان و کارشناس سیاسی گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات دارای اهمیت زیادی بوده و و هدایت مسیر آینده کشور به سوی توسعه است.

عباس رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دلیل شرکت در انتخابات مشارکت در ساخت کشور و هدایت مسیر آینده کشور به سوی توسعه است.

وی بیان کرد: کارهای مهمی در نتیجه مشارکت مردم شکل خواهد گرفت و اگر حضور و مشارکت گسترده نباشد، تعیین سرنوشت به درستی ممکن نمی‌شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان کردستان تصریح کرد: انتخاب فرد اصلح برای ۴ سال و بعد اگر راه و روش او درست باشد به مدت ۸ سال زمام امور به دست او خواهد بود و اگر این فرد بدون پیشینه دانش و تجربه و مدیریت انتخاب شده باشد صدمات جبران ناپذیری بر کشور تحمیل می‌شود.

رهبری گفت: حضور افراد در انتخابات و مشارکت آنها نشان دهنده اهمیت موضوع سرنوشت ساز انتخابات است.

وی بیان کرد: حضور در انتخابات دارای اهمیت است، اما قبل از حضور و مشارکت اهمیت انتخاب بر پایه‌ی آگاهی بیشتر است. عضو هیأت علمی دانشگاه عنوان کرد: قبل از رأی دادن باید تمام جوانب نامزدها کاملاً سنجیده شود و در تحلیل به انتخاب اصلح رسید.

رهبری گفت: برنامه کوتاه مدت بلند مدت و میان مدت کاندیدها برای انتخاب اشخاص صالح مهم است و اینکه بدانیم زمام امور و مملکت داری را برعهده چه شخصی قرار می‌دهیم.

وی بیان کرد: در این میان هم توجه به بحث آموزش عالی و آموزش و پرورش هم دارای اهمیت است و باید مورد توجه دولت منتخب باشد و بحث آموزش ما باید در پروسه رو به جلو حرکت کند.

رهبری عنوان کرد: توجه به رفع نیازهای فرهنگیان و کارکنان هم موضوعی است که فرد را فارغ از نیازهای مالی و دغدغه مایحتاج زندگی می‌کند که باید رئیس جمهور منتخب به آن توجه کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ