حضور مردم در پای صندوق های رای قابل توجه است

اقتصاد ایران: سوادکوه - استاندار مازندران حضور مردم را در پای صندوق های رای قابل توجه و مطلوب توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری، در شعبه اخذ رأی مسجدجامع زیراب شهرستان سوادکوه، با اشاره به آمادگی شعب برای رأی گیری پرشور مردم دیار علویان، گفت: ابتدا از شعبه اخذ رأی ساری، سپس ستاد انتخابات شهرستان ساری بازدید داشته ایم و به دلیل موقعیت سوادکوه به خاطر سیل اخیر برای عرض خدا قوت و بازدید از شهرستان حضور یافتیم.

استاندار مازندران با اشاره به زحمات مسؤولان برای آماده کردن مقدمات رأی گیری دوره چهاردهم ریاست جمهوری در این شهرستان، به ۶۸ شعبه اخذ رأی شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: بخش مهم صندوق‌ها روستایی هستند و انتخابات با قدرت شروع شده است.

وی با اشاره به درصد بالای حضور مردم در این شعبه اخذ رأی افزود: در این شهرستان انتخابات مجلس در دو مرحله برگزار شد و اکنون نیز سومین انتخابات در فاصله بسیار کم برگزار شده است.

نوری حضور مردم را مایه سربلندی، عزت و آبروی نظام دانست و ابراز امیدواری کرد تا شاهد حضور پرشور مردم در این دوره از انتخابات باشند.

این مسؤول با بیان اینکه اکنون در موقعیت بسیار خوبی در زمینه گسترش تمدن نوین اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی هستیم، از امام و شهدا یاد کرد و گفت: انشالله مردم با حضور خود، نقش خود در تعیین سرنوشت چهار ساله پیش رو ایفا کرده و بر مبنای ملاک حضرت آقا فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی با اذعان بر وجود سیل و وجود بارندگی تا صبح امروز و سختی امر آماده سازی فرایند ها، خاطرنشان کرد: اما با وجود این، صندوق‌ها با استفاده از راه‌های جایگزین به روستاها منتقل شدند و در برخی موارد نیز صندوق‌ها پیشتر در روستاها مستقر شدند و کار انتخابات امروز شروع شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ