مراسم بزرگداشت اربعین شهدای خدمت در سوریه

اقتصاد ایران: مرکز فرهنگی عربی در کفرسوسه، به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق میزبان جمعی از نخبگان سیاسی و فرهنگی سوری، لبننی و فلسطینی در مراسم بزرگداشت اربعین شهادت شهید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید کشورمان و هیئت همراه بود.

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، مراسم یادبود اربعین شهادت شهید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید و شهید حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه سابق کشورمان با حضور جمعی از نخبگان سیاسی و فرهنگی سوریه، لبنان و فلسطین در دمشق برگزار شد.

 

.

 

در این مراسم حسین اکبری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق و نمایندگانی از سوی دولت سوریه، حزب الله لبنان و گروه های مقاومت فلسطینی به بیان خاطرات خود از شهدای خدمت پرداختند.

«رضوان مصطفی»، دبیرکل حزب بعث سوریه در ریف دمشق در گفتگو با خبرنگار تسنیم در دمشق ضمن ابراز تاسف از این سانحه گفت: این شهدا در حین ماموریت عمرانی برای ملت ایران به آغوش جهاد اکبر شتافتند. تا زمانی که رهبران یک کشور در صف اول شهادت هستند، هیچ نگرانی آینده این کشور را تهدید نمی کند.

کشور سوریه , دمشق , سید ابراهیم رئیسی , حسین امیرعبداللهیان , شهدای خدمت , فلسطین ,

«حاج حسن حب‌الله»، نماینده حزب الله نیز که یکی از سخنران های ویژه این مراسم بود به خبرنگار تسنیم در دمشق گفت: ما رئیس جمهور و وزیرخارجه‌ای را از دست دادیم که فلسطین در قلب آن‌ها بود. قلب آنها برای فلسطین بیش از ایران می‌تپید و برای این ادعا به دلیل و برهان نیازی نیست.

کشور سوریه , دمشق , سید ابراهیم رئیسی , حسین امیرعبداللهیان , شهدای خدمت , فلسطین ,

 

«اسماعیل السنداوی»، نماینده جنبش جهاد اسلامی در سوریه ضمن ابراز تسلیت به ملت و دولت ایران اظهار داشت: یاد شهدای جمهوری اسلامی به ویژه شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان را گرامی می‌داریم؛ وزیرخارجه‌ای که در عمل وزیر خارجه ملت فلسطین هم بود و نقشی مهم برای توقف تجاوزات صهیونیست ها در طوفان الاقصی داشت. بزرگداشت این شهدا تأکیدی بر این واقعیت است که وصیت آن‌ها و خط مشی آن‌ها را ادامه می‌دهیم.

کشور سوریه , دمشق , سید ابراهیم رئیسی , حسین امیرعبداللهیان , شهدای خدمت , فلسطین ,

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ