برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان با ۷۰ هزار نیروی مردمی

اقتصاد ایران: اهواز - استاندار خوزستان گفت: حدود ۷۰ هزار نفر از نیروهای مردمی مسئولیت برگزاری انتخابات در استان را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر حسینی‌محراب پیش از ظهر امروز هنگام انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران در حسینیه ثارالله اهواز اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا معمولاً خوزستانی‌ها بیشتر کارهای خود را بعد از ظهر و شب انجام می‌دهند اما همه مردم این استان در انتخابات سعی می‌کنند از ابتدای صبح این کار خیر خود که سابقون فی الخیرات است را انجام دهند.

وی افزود: حضور در انتخابات برای تأمین امنیت ملی کشور جزو ضروریات است. هر کسی وطنش را دوست دارد باید در انتخابات شرکت کند. کشورها را بر اساس حضور مردمشان در صحنه می‌سنجند و هر چه مشارکت بیشتر باشد و حضور در انتخابات پرشورتر و بیشتر باشد، امنیت ملی ما بیشتر تأمین می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: انتخابات در اقتصاد بین‌الملل هم بسیار مهم است. درصد آرای رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود بسیار مهم است و اگر رئیس جمهور ما با آرای بالا انتخاب شود قطعاً با قدرت در مجامع بین‌المللی شرکت می‌کند.

حسینی‌محراب عنوان کرد: حضور رئیس جمهوری که با آرای بالایی انتخاب می‌شود در همکاری‌های بین‌المللی و دنیا و موارد مختلف بسبیار تأثیرگذار خواهد بود و امنیت و منافع کشور را تأمین می‌کند. همچنین در کسب بازارهای داخل و خارج تأثیرگذار خواهد بود و چرخ اقتصاد بهتر می‌چرخد.

وی با اشاره به رقابت کشورهای مختلف در بازار، گفت: انتخاب رئیس جمهور باقدرت، در همه زمینه‌ها تأثیرگذار است و حرف جدیدی در صحنه بین‌الملل خواهیم داشت.

استاندار خوزستان با اشاره به فرآیند برگزاری انتخابات بیان کرد: ۳ هزار و ۴۳۸ صندوق رأی‌گیری در خوزستان داریم که از این تعداد، ۸۹۷ صندوق سیار هستند. هیأت‌های اجرایی سر صندوق‌های رأی حضور دارند و انتخابات در استان خوزستان با امنیت کامل در حال برگزاری است.

حسینی‌محراب با اشاره به تأمین تعرفه‌ها به اندازه کافی و بیشتر از نیاز گفت: حدود ۷۰ هزار نفر از نیروهای مردمی مسئولیت برگزاری انتخابات را دارند و در کنار این افراد، حدود ۱۱ هزار نفر از سپاه و فراجا مسئولیت تأمین امنیت را دارند. همه آنچه مورد نیاز است برای برگزاری انتخابات فراهم شده است و همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها حضور مؤثری در برگزاری انتخابات دارند.

وی افزود: فرآیند رأی‌گیری از ساعت ۸ صبح آغاز شد و با پیشنهاد استان‌ها و موافقت وزیر کشور تا ساعت ۲۴ نیز قابل تمدید است که با توجه به اینکه خوزستانی‌ها بیشتر در بعد از شهر و شب کارهای خود را انجام می‌دهند احتمالاً رأی‌گیری تا این ساعت تمدید شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ