آمادگی ثبت احوال خراسان جنوبی برای ارائه کد ملی

اقتصاد ایران: بیرجند_ مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: امروز ثبت احوال آماده ارائه کد ملی به افراد برای شرکت در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی امیرآبادی زاده صبح امروز با حضور در محل ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس قانون انتخابات ریاست جمهوری افراد با ارائه یکی از دو مدرک شناسنامه یا کارت ملی می‌توانند رأی خود به صندوق‌های رأی‌گیری بیندازند.

به گفته وی از آن جایی که در شناسنامه‌های جلد قرمز کد ملی افراد وجود ندارد و برای مشارکت در انتخابات افراد باید کد ملی خود را ارائه کنند، نماینده فرمانداران در شعب اخذ رأی شماره‌های همراه و ثابتی را در اختیار دارند که از این طریق می‌توانند با مرکز پاسخگویی ثبت احوال تماس گرفته و کد ملی افراد مورد نظر را بگیرند.

امیرآبادی زاده خاطر نشان کرد: همچنین شعب ثبتی ثبت و احوال از ساعت ۷ صبح امروز تا انتهای زمان برگزاری انتخابات و حتی حضوری برای مراجعه افراد برای اخذ کد ملی خود هستند.

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی خراسان جنوبی گفت: بر اساس دستور دبیر ستاد انتخابات کشور تلفن‌های مخصوصی در هر شهرستان برای پاسخگویی به مردم پیش بینی شده است و همکاران ما در اداره کل ثبت احوال استان هم از طریق تلفن‌های ۳۲۴۰۰۰۵۰ تا ۳۲۴۰۰۰۵۴ و همچنین ۳۲۴۰۰۰۶۰ آماده پاسخگویی به مردم در خصوص اخذ کد ملی هستند.

امیرآبادی زاده تصریح کرد: افرادی هم که برای تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز خود درخواست داده‌اند، با مراجعه به شعب ثبت احوال شهرستان‌های خود و در صورتی که این درخواست را به دفاتر پیش خوان ارائه کرده‌اند، از این طریق شناسنامه‌های جدید خود را دریافت کنند.

به گفته وی دفاتر پیشخوانی که خدمات هویتی ثبت احوال را ارائه می‌کنند تا پایان انتخابات خدمات مورد نظر را به مراجعه کنندگان ارائه می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ