حضور با شکوه مردم قزوین در انتخابات ریاست جمهوری

اقتصاد ایران: قزوین- مردم قزوین از اولین ساعات آغاز رای گیری در پای صندوق های رای حاضر شده و برای ساخت ایرانی آباد به کاندیدای مورد نظر خود رای می دهند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: با آغاز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مردم قزوین در انتخاباتی زودهنگام برای انتخاب هشتمین رییس جمهور ایران اسلامی به پای صندوق های رای آمده اند.

۹۶۰ هزار نفر واجد شرایط رای گیری هستند

فرایند رأی گیری در بیش از ۱۰۸۹ شعبه استان قزوین آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

در این رقابت تنگاتنگ حدود ۹۶۰ هزار نفر از مردم استان قزوین باید از میان ۴ کاندیدا ۱ نفر را برای ۴ سال به عنوان رییس جمهور ایران اسلامی انتخاب کنند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در قزوین در ۸۳۰ شعبه ثابت و ۲۵۹ شعبه سیار برگزار خواهد شد و مردم استان قزوین در ۷۰۰ شعبه اخذ رای شهری و ۳۸۹ شعبه روستایی می توانند رای خود را به صندوق اخذ رای بیاندازند.

گفتنی است ۲۰ هزار نفر در استان قزوین به عنوان رأی اولی برای اولین بار در پای صندوق‌های رأی حضور خواهند یافت.

حضور خوب مردم قزوین در پای صندوق های رای

با آغاز رای گیری حضور خوب مردم قزوین در پای صندوق های رای در سطح استان به چشم می خورد.مردم با اعتقاد به لزوم پیشرفت کشور تلاش میکنند تا انتخابی اصلح داشته و خود را در تعیین سرنوشت کشور و خود سهیم کنند.

در شهرها و روستاهای استان قزوین نیز مردم به پای صندوق های رای آمده و خبرها از گوشه و کناراستان قزوین نیز حکایت از حضور خوب و با بصیرت مردم استان قزوین دارد.

عباس کاظمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین نیز در اولین ساعات آغاز رای گیری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات از فعالیت تمامی شعب انتخاباتی خبر داد.

تمامی شعب اخذ رأی در حال حاضر فعال هستند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: با هماهنگی فرمانداران و بخشداران و متصدیان شعب، موفق شدیم رأس ساعت ۸ صبح تمامی شعب را آماده اخذ رأی نماییم لذا از همان دقیقه ابتدایی تمامی شعب در حال انجام مأموریت خود هستند.

وی مطرح کرد: تمامی شعب اخذ رأی در حال حاضر فعال هستند و در اولین استعلام انجام شده در شعب، همه شعب ما در سراسر استان دارای اولین استعلام فعال هستند و تا کنون مسئله‌ای در اخذ رأی نداشته‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین عنوان کرد: تمامی شعب اخذ رأی به سامانه مرکزی متصل هستند و این روند تا پایان وقت انتخابات ادامه خواهد داشت، همچنین آمادگی‌های لازم در صورت تمدید زمان اخذ رأی انجام شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: متولدین ۸ تیرماه ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند با مراجعه به شعب اخذ رأی و با در دست داشتن کارت شناسایی به فریضه دینی و اجتماعی خود عمل کنند.

کاظمی در خاتمه گفت: مرحلهٔ احراز هویت کاملاً الکترونیکی است اما مراحل اخذ رأی و شمارش آراء دستی خواهد بود و تأکید می‌کنیم تمهیدات لازم در مسیر حراست و صیانت از آراء در استان قزوین انجام گرفته است.

انتخابات مسیر رشد و تعالی کشور را معین می کند

اعلایی استاندار قزوین نیز با حضور در گلزار شهدای قزوین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار قزوین که به همراه مدیران اجرایی استان قزوین برای شرکت در انتخابات به آستان مقدس امامزاده حسین(ع) آمده بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی در حاشیه ادای احترام به مقام شامخ شهدای قزوین و حضور در انتخابات، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مردم ایران با حضور پرشور و مؤثر پای صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه می‌آفرینند و جمله «ما می‌توانیم» را بار دیگر به رخ جهانیان می‌کشند.

مدیر ارشد استان قزوین تصریح کرد: نظام بن‌بست ندارد و با این انتخابات به امید خدا فضای خدمت‌رسانی بهتر برای عزیزان در دولت بعدی مهیا می‌کند، انتخابات مظهر تعیین سرنوشت کشور است و خدمت به مردم تداوم خواهد یافت بنابراین از مردم استان دعوت می‌کنم در اجابت فرمان رهبری برای خلق حماسه‌ای باشکوه و تقویت نظام در انتخابات شرکت کنند و رأی خود را به صندوق بیاندازند.

وی در خاتمه گفت: انتخابات امروز می‌تواند مسیر رشد و تعالی آینه کشور را معین کند، امروز ملت ایران در مقام پاسخگویی به کینه‌توزی و زیاده‌خواهی‌های دشمنان قرار گرفته‌اند و رأی مردم شریف ایران می‌تواند کشور را در مسیر رشد قرار دهد و امیدواریم فضای خدمت صادقانه به مردم استمرار یابد.

گزارش در حال تکمیل است...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ