حضور مازندرانی ها به همراه خانواده در پای صندوق های رای

اقتصاد ایران: ساری- مردم مازندران به صورت خانوادگی و گروهی در انتخابات شرکت کردند تا «ما می توانیم» را در پای صندوق های رای ثبت کنند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: بالاخره روز موعود از راه رسید و دست تقدیر پس از شهادت رئیس جمهور شهید، ما را به ایستگاه انتخابات زودهنگام رساند. امروز نیز مردم پای در رکاب ولایت هستند و از ساعات اولیه رأی گیری خود را به شعب اخذ رأی رسانده اند.

در شعبه مدرسه شهید شعبانی شهر نوشهر، بانوی خانه داری که خود را در اولین دقایق به پای صندوق‌های رأی رساند، می‌گوید: وظیفه ما است رأی دهیم و برای حظ مملکت و نظام اسلامی باید اول وقت در انتخابات حضور پیدا کنیم و امیدواریم راه شهیدان با برپایی انتخابات باشکوه ادامه یابد.

همه آن‌هایی که اول وقت در پای صندوق‌های رأی حضور یافتند، یک حرف مشترک دارند، آمدیم برای ایران قوی و عزیز و دفاع از آرمان‌ها، رأی مان را ثبت کنیم. در شعبه اخذ رأی بابل، شمار جمعیت هر لحظه اضافه می‌شود، برخی از کشاورزان و شالیکاران نیز قبل از شروع کار کشاورزی پای صندوق‌های رأی آمدند و در آستان مقدس امامزاده قاسم پدر خانواده‌ای که به همراه چهار فرزندشان در انتخابات شرکت کرده اند، گفت: سعی کردیم با فرزندان خود در انتخابات شرکت کنیم تا آنها نیز این راه را یاد بگیرند و برای دفاع از انقلاب پای کار باشند.

حضور مازندرانی ها به همراه خانواده در پای صندوق های رای

سعی کردیم با فرزندان خود در انتخابات شرکت کنیم تا آنها نیز این راه را یاد بگیرند و برای دفاع از انقلاب پای کار باشند

این جوان دهه شصتی که چهار فرزند دارد، درباره ویژگی‌های رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور باید توانایی‌های ملت و مردم را بشناسند و باید با تکیه بر داخل بتواند کشور را به سمت ایران قوی سوق دهد.

جوان دیگری که به همراه خانواده اش در انتخابات شرکت کرده است، گفت: طبق فرمایش رهبری همه باید شرکت کنند و کسی نباید برای انتخابات مردد باشد زیرا آینده فرزندان و خانواده به دست انتخاب ما خواهد بود.

وی گفت: هرکس که نظام مقدس را دوست دارد وظیفه‌ای دارد و وظیفه ما نیز حفظ نظام است و برای اقتدار و سربلندی ایران اسلامی حضور پیدا کردیم و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را با حضور در پای صندوق رأی ثبت می‌کنیم.

در شعبه‌های مختلف صندوق رأی در مازندران، شمار زیادی از مردم، کارت ملی و شناسایی به دست آماده هستند تا برگ دیگری ا ز افتخار را رقم زنند و رئیس جمهوری را با اقتدار به پاستور بفرستند تا مشکلات مردم را حل کند.

در مسجد شکوهی ساری نیز حضور قشرهای مختلف مردمی در پای صندوق رأی چشمگیر است، بانویی که چندمین بار در انتخابات شرکت می‌کند، می‌گوید: می‌خواهیم رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که به فکر مردم باشد و پا به پای آنان بیاید.

این بانو در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: رئیس جمهور منتخب باید در تمامی حوزه‌ها از جمله فرهنگی و اقتصادی برنامه‌هایی داشته باشد.

وی با اشاره به پخش مناظره‌های انتخاباتی گفت: وقتی مردم پای کار می آیند، رئیس جمهور نیز باید نظیر شهید رئیسی پا به پای مردم باشد زیرا شهید رئیسی با لباس‌های خاکی در بین مردم حضور می‌یافت و مشکلات را حل می‌کرد.

حضور مازندرانی ها به همراه خانواده در پای صندوق های رای

مردم روستای خرماکلا، مهد گل وگیاه نیز هنوز از رئیس جمهور شهید خاطره دارند و امروز در فقدان آیت الله رئیسی خود را به پای صندوق‌های رأی رساندند تا مثل رئیسی را روانه پاستور کنند.

رئیس جمهور مردمی برای ایران قوی می‌خواهیم

در شهرستان چالوس از ابتدای صبح شاهد حضور چشمگیر مردم بودیم و مادر شهید بواس که خود را به شعبه مسجد جامع رسانده می‌گوید: وظیفه خودم می دانم که در این انتخابات شرکت کنم زیرا کسی که معتقد و ایمان به ولایت فقیه داشته باشد شرکت می‌کند، ما ایران قوی و رئیس جمهور مردمی می‌خواهیم و نباید خون شهید رئیسی پایمال شود.

در مسجد شکوهی ساری هر لحظه بر شمار رأی دهندگان افزوده می‌شود، برخی‌ها خانوادگی پای صندوق رأی حضور پیدا کردند تا ایران قوی را رقم زنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: حضور باشکوه در انتخابات سبب شکل گیری ایران قوی می‌شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در حاشیه رأی دادن و شرکت در انتخابات افزود: حضور در سنگرهای انقلاب و به‌خصوص انتخابات‌ها هم برای ما و هم برای دشمنان بسیار مهم است.

وی افزود: انتخابات از نظر ما اهمیت دارد چرا که نشانه حضور مردم، رضایت مردم، همکاری مردم و پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است و همچنین دوستان ما در هر جای دنیا که هستند به‌خصوص در حوزه مقاومت از قوت و قدرت ایران اسلامی آنها همه دلگرم می‌شوند، از حضور بالای مردمی آنها روحیه می‌گیرند.

وی ادامه داد: همچنین انتخابات از نظر دشمنان هم مهم است زیرا آنها درصدد این هستند که ایران و نظام جمهوری اسلامی را از مشروعیت از نگاه خودشان بیندازند و حضور مردم می‌تواند مشروعیت نظام را تثبیت و تائید کند و برای دشمنان این مساله شکننده است.

آیت الله لائینی گفت: هرچه که درصد آرای مردم بالاتر باشد دشمنان را بیشتر ناراحت و دوستان و ارواح شهدا را هم خوشحال‌تر می‌کند و یک ایران قوی شکل می‌گیرد، حل مشکلات با ایران قوی اتفاق می‌افتد نه ایران ضعیف زیرا اگر ایران قوی باشد می‌تواند با عنایات خداوند، مشکلاتش را با تکیه بر خود و مردم خود حل کند.

تعداد واجدین شرایط رأی دادن ۲ میلیون و۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ